Skip to main content

Voor mei 2022 een aanvraag gedaan voor een tv internet aansluiting via een aanbieding die een gratis smart tv beloofde bij een eenjarig abonnement. In mei werd aanvankelijk niets aangesloten waarna contact met Dave van het callcenter. Aanbieding kon niet meer geleverd worden waarna via tussenkomst van zijn supervisor werd afgesproken dat ik een jaar lang internet en tv voor de actie prijs van 35 euro zou ontvangen. Kon alleen niet via de aanbieding van dat moment, maar de 1e 6 maanden zou 35  euro worden ingehouden en in de laatste 6 maanden 52,50 euro per maand. Daarvoor zou ik dan een crediteringsnota krijgen van 105 euro zodat we toch op die 35 euro per maand uit zouden komen. Deze zou de tweede maand gestort worden. Dit is echter nog niet gebeurd. Kan nergens een telefoonnummer vinden. Bij de creditering kun je op nummer drukken waarna de cursor naar boven schiet maar geen nummer aanbiedt.,

Hoi @Roflan en welkom op het forum! Goed dat je aan de bel trekt en gek dat het nummer niet werkt. Je noemt dat deze bij de creditering staat, heb je een mail ontvangen die de creditering bevestigt waar je op een nummer kunt klikken? Of is dit via de website? Je kunt ons telefonisch namelijk bereiken via 0800-0402, doordeweeks tussen 8:00 - 20:00 en op zaterdag tussen 9:00 - 17:00. Mocht je bellen prettiger vinden, dan is dat een optie. 🙂 Anders wil ik je vragen om je forumprofiel zo volledig mogelijk aan te vullen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik op onderzoek uit wat de creditering betreft. 


Hai Sanne ik heb inmiddels contact gehad via jouw telefoonnummer 0800-0402 en het zou opgelost worden. Bedankt voor de moeite.

 

Rof


Super! Graag gedaan, en bedankt voor de terugkoppeling. 😄