Skip to main content

Hoi, de creditering van de Activatiekosten is nog niet voldaan. We zijn inmiddels alweer 2 facturen verder. Zouden jullie dit kunnen crediteren naar mijn rekening? Dit staat ook in de notitie op mijn klantnummer.

 

Gr Bas

Ha @bbert, welkom! Ik zie een melding van mijn collega dat de helft van het eerste SuperWifi punt én de aansluitkosten vergoed moeten worden. Die vergoeding zie ik terug op de tweede bladzijde van de factuur van oktober. Volgens mij is het dan in orde? Als je het gevoel hebt dat er wat mist, hoor ik het graag. 


Hoi Marcia,

 

Bedankt voor je reactie. Ik begreep uit het laatste telefonisch contact dat de helft van beide superwifi punten vergoed zouden worden. Dit als coulance omdat ik bij een eerder gesprek nooit ben teruggebeld over opvolging hierop en dus in het duister tastte. Die periode heb enorm slecht internet gehad, als ik al connectie had.

Hoor graag van je.

B

 


Dan is daar helaas toch een stuk miscommunicatie geweest. Mijn collega heeft een melding gemaakt dat de eerste versterker voor de helft vergoed wordt en de aansluitkosten. Ik kan daar niets anders van maken😓.