Skip to main content

Goedemorgen,

 

ik heb zojuist mijn factuur van het alles in 1 standaard pakket ontvangen. Dit factuur is echter maar €42,29 terwijl ik normaliter €78,95 betaal. Ik heb vorige maand wel de factuurdatum aangepast van de 20e van de maand na de 24e. In de bevestigingsmail stond dat daardoor het bedrag hoger of lager zou kunnen uitvallen. T lijkt me echter niet dat 4 dagen dit verschil maken van bijna de helft van het bedrag. Daarbij je past de datum aan na 24e van de maand en jullie proberen het alsnog de 22e af te houden waarbij ik standaard een mail krijg; we hebben het bedrag proberen te incasseren maar is niet gelukt, heel vreemd er staat echter genoeg geld op maar vind dit heel frustrerend. Heb niet voor niks voor automatische incasso gekozen. Ik hoop graag snel antwoord te krijgen want heb geen behoefte aan volgende maand een rekening over de €100.

Hallo @Sharon 90 houdt de specificatie-pagina's, meestal blad 2 of 3 van de 2 facturen eens naast elkaar, dan kun je het verschil zien.

Succes.

 


Hier is geen verschil in te zien. Zelfde als het normale factuur maar dan met een ander bedrag, in omschrijving van het factuur staat alles in 1 standaard met het bedrag er achter vermeld.


Hallo @Sharon 90 kun je het specificatieblad van beide facturen eens hier via een screendump plaatsen, wel even je privé-gegevens wegpoetsen.

Er moet verschil zijn en ook te zien.

 


Hoi @Sharon 90, welkom! Welke factuurdatum staat er op de factuur die je nu hebt ontvangen? Incasso is normaalgesproken 2-3 werkdagen na de factuurdatum. Dus als je de factuur datum op de 24e hebt gezet, dan zou je de factuur dus pas morgen moeten ontvangen, met de incasso dan begin volgende week. Dus ik vraag me af of de aanpassing volledig is verwerkt. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik aan deze kant mee.


Hierbij het factuur van februari en maart en vandaag kreeg ik weer een mail dat er ook nog eens een factuur van €78,95 opensta en heb dus eergister €42,95 betaald. Dit word dus een bedrag van €121,90 voor een maand wat een gekke huis! Datum is maar 4 dagen aangepast. Duur grapje als het voor 4 dagen verschuiven €42,95 kost plus het normale maandbedrag.


De factuurperiode loopt niet meer tot de 8ste van elke maand maar tot de 23ste. Die factuur van €42,29 is voor de periode van 9 maart t/m 23 maart. Dat is dus voor maar twee weken i.p.v. een hele maand.


De factuurperiode loopt niet meer tot de 8ste van elke maand maar tot de 23ste. Die factuur van €42,29 is voor de periode van 9 maart t/m 23 maart. Dat is dus voor maar twee weken i.p.v. een hele maand.

Dit is het inderdaad, @Sharon 90. Jouw factuurdatum zat op de 9e en nu op de 24e. Dat is veel meer dan 4 dagen. En dan krijg je dus ook zo'n split. 

Je normale factuur in februari ging over de periode 9 februari t/m 8 maart. Daarna heb je die aanpassing aangevraagd. Zodra dat was  verwerkt is de volgende factuur opgemaakt voor de periode van 9 maart tot aan de nieuwe factuurdatum van de 24e. Dat is dan een veel lager bedrag omdat dit, zoals wjb al benoemd, twee weken is. En dan ga je deze week de factuur krijgen voor de periode 24 maart t/m 23 april. Die zal weer het normale bedrag van €78,95 zijn. En vanaf dit moment krijg je de factuur nu altijd op de 24e.