Skip to main content

Ik heb een brief gekregen dat mn korting een jaar verlengd wordt voor kpn thuis alleen in de eerst volgende factuur is er geen korting gegeven

Hallo @Jojo55, welkom! Dat is raar 😞. Voor dit soort dingen kan je het beste even bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen dan direct meekijken en indien nodig, actie ondernemen. Mocht je dat niet willen, vul dan je adres en klantnummer in je forumprofiel en laat even weten dat je dat gedaan hebt. Ik help je er graag mee. 


Heb hetzelfde probleem. Krijg email dat korting met een jaar verlengd is, hoef niets te doen hoor. Gaat meteen in. Niet dus. Krijg gewoon factuur met volledige bedrag. Ik heb gebeld met de klantenservice en daar wisten ze niets van de email. Konden ze blijkbaar niet zien. Ze hebben vervolgens intern overlegd en gezegd dat waarschijnlijk volgende maand de korting weer wordt toegevoegd. Nou maar hopen dat dat zo is en kijken of ze inderdaad de volle 12 maanden de korting geven.

Wat een amateuristische boel. De ene afdeling weet niet wat de andere afdeling doet. Als Ziggo niet net zo incompetent was zou ik zo weer overstappen.


@RimePendragon wat jammer om te lezen dat we je nu al zo teleurstellen! Ik hoop van harte dat het inderdaad op de volgende factuur in orde komt. Mocht dit niet zo zijn, volg jij dan bovenstaand advies van mij? We helpen je graag verder!