Skip to main content

Beste KPN, 

Ik ben nu al meer dan een maand bezig om de toegezegde bonus van 150,- te ontvangen, ik heb op 30 april de aanvraag gedaan. 5 mei bevestiging gehad dat alles netjes ontvangen was, na een mail contact dat ik niet het juiste document had aangeleverd (wat wel was gedaan) heb ik op 16 mei bevestiging gehad dat de 150,- op mijn rekening gestort zou worden. Het is nu inmiddels juni en nog steeds niet ontvangen, na contact met recommerce nu een bericht dat de bonus niet is gevalideerd door KPN. Ik wordt hier langzaam geïrriteerd door het afschrijven gaat heel snel, maar de toegezegde bonus ontvangen is blijkbaar heel lastig. Wie van KPN kan mijn aanvraag valideren? ik hoor graag 

Hoi @Tipokvw, ik kan me voorstellen dat het irritatie opwekt als het al zo lang duurt! 

Het is het beste om hierover opnieuw contact op te nemen met Recommerce: https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl/requests/new

Zij kunnen via die weg bekijken wat de situatie is, en als er meer over bekend is kunnen zij je dat vertellen. Heb je dat al geprobeerd?


@Jasper , ik heb zojuist je collega aan de telefoon gehad. Zij kon ook niets betekenen, want geen toegang tot systeem van Recommerce of iets dergelijks. Ik heb zojuist nogmaals mijn vraag gesteld aan Recommerce, ik heb er weinig vertrouwen in moet ik zeggen. Vreemd dat jullie hiermee adverteren en daarna verwijzen naar een ander bedrijf uit frankrijk. Maar goed we wachten het weer af.


Wij hebben inderdaad geen toegang tot dat systeem, daardoor kan ik er ook niets over inzien. Ik ga er vanuit dat het via dit contactformulier goed komt.


@Jasper , zoals verwacht het antwoord van Recommerce. 

 

Ik vindt dit echt een waardeloze dienstverlening van KPN !!!! Gene reclame maken over een bonus en dan verwijzen naar een ander bedrijf uit Frankrijk sorry te gek voor woorden.


Dat is niet het antwoord wat ik verwacht had. Ik kan er zoals gezegd niets over zien, maar ik kan wel een andere afdeling vragen om te kijken of zij meer kunnen zien. Ik zie dat je je profiel al hebt ingevuld, zou je daar het e-mailadres en het trade-in nummer dat je van Recommerce hebt gekregen aan toe kunnen voegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


@Jasper , ik heb de info toegevoegd aan mijn profiel


Dank je @Tipokvw, ik heb de andere afdeling een bericht gestuurd. Zij zullen dit voor ons bekijken, binnen enkele weken weten we meer. Mogelijk krijg ik daar geen terugkoppeling over, maar jij zult er wel iets over horen.


@Jasper, enkele weken wachten lees in jouw reactie. Ik vindt dit toch echt niet kunnen, volgens mij heb ik aan alles voldaan wat is gesteld voor de bonus van 150,-. Bevestiging gehad op 11 mei van het door jullie ingehuurd bedrijf Recommerce dat alle documenten correct zijn, 

 

Daarna bij elke vraag aan Recommerce Servicedesk het antwoord zoals eerder gemeld dat KPN een validatie moet doen. Nu zijn we sinds mijn aanvraag op 17 april 2 maanden verder en er wordt door leuk gemeld het gaat nog enkele weken duren voor validatie door KPN want het is een andere afdeling.

Misschien moet ik dezelfde strategie hanteren en even wachten met betalen aan KPN. 

Sorry ik vindt dit echt geen manier van werken om met je klanten die al jaren bij KPN verschillende abonnementen hebben om te gaan. Geen service


Ik snap dat je dat vervelend vindt, maar dit is het enige wat ik in deze situatie voor je kan doen. Het alternatief is niets doen, en dat vind ik ook geen optie.

Het ligt nu bij de afdeling die er wat aan kan doen, dus het gaat wel geregeld worden.


Hoi @Tipokvw, ik heb een terugkoppeling gekregen. Ze hadden jouw situatie ook al via een andere weg gekregen blijkbaar, waardoor ze er al mee bezig waren. Ik begrijp dat Recommerce overgaat tot de uitbetaling van de bonus.


@Jasper ik heb inderdaad gisteren mail ontvangen dat de bonus wordt overgemaakt. Dank voor je reacties en hulp hierbij, al blijf ik wel van mening dat de samenwerking met Recommerce enige verbetering vraagt. We zijn bijna 2,5 maand verder. Maar nogmaals dank voor je hulp.


Het ging in dit geval niet van harte inderdaad, maar gelukkig is het gelukt!

Graag gedaan, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.