Skip to main content

Goedemorgen, er mist een letter bij mijn huisnummer. Het moet zijn *** ***.. mijn klantnummer is ***. Ik hoor graag, groet John Kramer 

 

Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @JJDLK .  Ik ben nog eens even de technische systemen in gedoken.

Er is (gelukkig) een wijziging doorgevoerd waardoor we nu het juiste aansluit adres in de systemen hebben staan. So far so good.

Het systeem voor de hele logistieke rompslomp staat nog wel verkeerd. Daar ga ik actie op ondernemen.

Er staat een monteur gepland. Mijn advies is om in de gallerij een papier op te hangen dat ie weet dat ie bij jou moet zijn. Omdat het risico bestaat dat ie die H niet ziet op zijn bon.

 


Ter info: ik heb een verzoek gedaan om het ‘kosmetische’ adres ook van toevoeging H te voorzien. Zo'n opdracht wordt doorgaans binnen 5 werkdagen uitgevoerd.

Geef je mij vrijdag hier even een seintje? Dan kijk ik of het netjes verwerkt is. 


Helaas is het pakket voor de installatie vandaag retour gegaan omdat het huisnummer niet klopt. Wat nu? 


Heb jij nu nog diensten van een andere provider, @JJDLK ? En lopen die nog door?

 

Heel eerlijk: Als dit vanaf het begin op mijn bordje was gekomen hadden we die foute order er uit gehaald en had ik het advies gegeven om opnieuw te bestellen.  Is dat voor jou een optie?


Helaas, dat duurt te lang, ik heb asap internet nodig en heb geen lopende contracten op dat adres


Begrijpelijk, @JJDLK .    Ik heb een ticket aangemaakt met het verzoek om er voor te zorgen dat jouw gegevens correct in het systeem komen te staan.

Stuur me morgen even een reminder hier. Dan kijk ik hoe ver ze daar mee zijn. 


Hier de reminders, de monteur komt maandag langs, maar nog geen box ontvangen.


@JJDLK  Ze zijn wel bij je deur geweest geloof ik.  Ik heb de track and trace via een privebericht naar jou gestuurd.

Lees ook even de rest van het bericht.  

kort samengevat: Technisch zou de monteur jou moeten kunnen aansluiten maar of het ook echt lukt? Dat zullen we even moeten afwachten. 


Dank voor je hulp, maar ik ga er mee stoppen. Ik zal maandag bellen en het abonnement annuleren. Dank voor je hulp.


Oh. Dat is jammer.    Ik had je graag wat zekerheden gegeven maar ik hou er niet van om dingen mooier voor te stellen dan ze zijn.  Het ‘oplappen’ van orders is helaas niet makkelijk.

Je kunt overwegen om een nieuwe order te plaatsen.  Ik wil je daar ook wel bij helpen.   Mocht je voor een andere provider gaan, snap ik dat ook. 


Ik weet niet of het al geannuleerd is alleen de monteur heeft ook gewoon modems op de bus. Alleen officieel mogen wij enkel leveren op het juiste adres.


Dank voor je reactie, ik zal alles verder nog telefonisch meedelen.