Skip to main content

Beste L,

Na mijn verhuizing naar Rotterdam werkte daar mijn aansluiting niet. 

Monteur geraadpleegd en deze heeft voor mij de defecte huisaansluiting weer in orde gemaakt. Een topper was het snel en netjes geregeld met een vermelding dat de aansluiting een fout was bij de KPN en dat ik niets hoefde te betalen hij zou het rappoort indien en ondertekenen.

Edoch wat schets mijn verbazing je wel €75,= monteurs kosten!!

Dit heb ik echter al eens eerder mee gemaakt en als ik hier de topics lees lijkt het aardig op frauduleuze handelingen!

Graag een credit nota voor dat ik verdere stappen onderneem!!

Groet Peter  

Gaat dit nog steeds over dezelfde situatie waarover u eerder een topic begon?


Nee gelukkig niet die was opgelost. 
Maar een tweede situatie vind ik bijzonder verdacht alsof alle monteurs die opdracht hebben gekregen 🙏


75euro klinkt als een betaalde installatie monteur. 

Deze monteur werd met een opdracht op pad gestuurd waarbij op de achtergrond de 75euro worden berekend. De monteur kan deze zelf niet verwijderen. 

Dit soort opdrachten zijn er als KPN denkt dat de aansluiting in orde is, en je het dus allemaal zelf kan aansluiten, maar dat niet wil. Persoonlijk vind ik dat dit soort kosten door een monteur te corrigeren moeten zijn, maar dat kan dus niet. 

Als de monteur het doorgegeven heeft, met de mededeling dat de aansluiting niet in orde was, moet dat ook afgehandeld worden.

 

Een moderator kan dit vast wel oppakken.


Maar een moderator leest dit toch ook?


Maar een moderator leest dit toch ook?

 

 

Na een dag of 3 ja, zo druk hebben ze het. Even afwachten dus. 

Als het haast geeft, kun je 0800 0402 bellen.


Oké dank je wel 🙏


Hoi @Bofkont2010 . Voordat ik dubbel werk ga doen. Had je nog contact gehad met 0800 0402 ? 


Nee Erwin juist om geen misverstand te krijgen. Ik wacht het af. Dank voor je bericht 🙏


Hoi @Bofkont2010 .  Ik zie wel een klacht en ook een collega die een creditering zou hebben aangemaakt. Maar helaas lijkt dit in de praktijk niet goed gegaan.

Ik wil je graag even bellen. Kan dat morgen? 


Fijn Erwin ik zat vanmiddag in het ziekenhuis vermoedelijk was jij die gebeld heeft maar ik had een diepgaand gesprek met de cardioloog dus kon niet opnemen. Ik hoor graag van je dank je wel. 


Fijn Erwin ik zat vanmiddag in het ziekenhuis vermoedelijk was jij die gebeld heeft maar ik had een diepgaand gesprek met de cardioloog dus kon niet opnemen. Ik hoor graag van je dank je wel. 

Oei,  ik hoop dat alles onder controle is. Ik heb vanaf hier wel goed nieuws.

De collega die te goeder trouw een creditering had aangemaakt heeft dat vanochtend opnieuw gedaan.  (want er deugde iets niet met de eerste order). Kunnen we afspreken dat jij de komende factuur checkt en controleert of er 75 euro in mindering is gebracht?  Zo niet, laat het mij dan hier weten! Verder wens ik je een goede gezondheid!  We houden hier even contact. 


Fijn Erwin, hartelijk dank hiervoor en een fijne dag.

Groetjes Peter.


Hi Erwin hartelijk dank voor je inzet alles is geregeld!


Mooi zo! Dank voor je update en een fijn en storingsvrij 2024 gewenst!