Skip to main content

Ten eerste wil ik beginnen dat ik het echt vreselijk waardeloos vindt dat je totaal geen medewerker kunt spreken.

Ik krijgt diverse sms-jes waarmee ik helemaal niet mee verder kom. Terwijl het vroeger heel makkelijk was iets te wijzigen in je abonnement.

Ik wil dus mijn digntenne kastje opzeggen. Deze heb ik in mijn vaste tv abonnement zitten als extra kastje. 

Je krijgt de vraag of je extra kastje nodig hebt bij tv. Dan zeg ik nee. Zie vervolgens -5,00 euro. Maar kan vervolgens niet op “doorgaan naar winkelwagen”  klikken gezien die grijs blijft.

Al met al lukt het dus niet digitenne op te zeggen omdat je niet een gewone medewerker kunt spreken.

Hoe ga ik dit nu wel voor elkaar krijgen?

Anders zie ik me genoodzaakt heel mijn abonnement op te zeggen. wat jammer zou zijn na 8 jaar.

Digitenne in combinatie met interactieve tv? Dan gewoon digitenne uit je abonnement verwijderen. Dat kan gewoon via je MijnKPN (app of via de site). 

Stel het aantal Digitenne ontvangers dan 1 minder. Of naar 0 als je het helemaal niet meer wilt. En bevestig. Je totale abonnement wordt dan aangepast. Je krijgt dan nog een retourverzoek. Wacht hierop met terugzenden.


Peter,

ik heb alles al geprobeerd. Dus ook wat je oppert. Nergens staat digitenne waar ik vonkje uit kan zetten.

Ga ik naar tv ontvangers “digitenne” zie ik er 1 staan. Maar kan daar geen nul van maken. Wel dat ik geen ontvanger nodig heb en dan wordt er door digitenne een steep gezet en een min bedrag van 5 euro.

Echter kan ik niet op boodschappen wagen drukken omdat ik geen aanpassing in de entertainment heb aangebracht.

En het lukt op geen ene manier het abonnement van digitenne te verwijderen.

maar ik zal morgen bellen en hopelijk dat ik dan een medewerker kan spreken.


Apart. Bellen is dan het handigst. Zeg wel duidelijk tegen de medewerker dat je digitenne uit je huidige interactieve abonnement wilt halen. Het is al gebeurt dat klanten ineens helemaal geen tv meer hadden…

Zelf houd ik digitenne er lekker bij. Al paar keer plezier van gehad bij storingen in ofwel interactieve tv of het hele internet wat het (even) niet deed. @IngridHogeveenBronswijk . En ook al vaak (meestal wel zo'n 3 x per jaar) kennissen in de buurt bij storing zo van tv voorzien. Die hadden overigens zowel kpn als ziggo als t-mobile…

Een extra digitenne bij i-tv kost maar 5 euro per maand.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Het is inmiddels gelukt