Skip to main content

Heb een diggitente insteek kaart besteld deze zou 5 euro kosten maar dan wordt ook je heel abonnement veranderd dit lijkt nergens op en ze maken er een abonnement van 18 euro van echt waardeloos van kpn 

Wat vervelend. 

Als het bij interactieve tv is zou het € 5 per maand moeten zijn. 

Heb je nog een heel oud abonnement met de naam Alles in 1 glasvezel ​​​​​​..... Dan klopt het. Dan is het misschien verstandig je thuis aan te moderniseren. 

Het beste kun je morgen even bellen. Hierbij ff het telefoonnummer. 

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hi @Cornelus! Wat @PeterG zegt klopt. En vooral bij een oud pakket is het verstandig even samen met ons te kijken of je pakket nog goed bij je behoeftes past.

Ik heb gekeken via de gegevens in je profiel. Zoals ik het zie staat de Digitenne gewoon voor 5 euro in je pakket en is alles zoals het hoort. Waar zie jij de 18 euro? Als dit op een factuur of orderbevestiging is, wil je dan het klantnummer dat hierop staat in je profiel zetten?

 

 


Ik had een hussel pakket van 67,79 euro met een digitenne basis ontvangen van 5 euro ,ik bel een mevrouw bij de kpn en vraag of ik nog een insteekkaart van 5 euro er bij kan krijgen was volgens haar geen probleem en zou volgende dag geleverd worden .wat blijkt later dat mijn hele abonnement is gewijzigd in hussel 50,79 vaste tel 2,00 digitenne abonnement 18,- euro digitenne ontvanger5,- euro totaal bedrag moet ik per maand betalen 75,79 euro en mijn hele tv doet niks meer twee dagen aan het bellen geweest met kpn er wordt van allles beloofd dat het weer op de oude voet terug gedraaid wordt maar er gebeurd niks krijg tot mijn stomme verbazing nieuw kasje en nieuw aansluit nummers wat is dit toch een waardeloze bedoeling bij kpn ik ga hier nog een klacht voor indienen en wens dat dit ook financieel opgelost wordt 


@Cornelus ik zie dat er binnen korte tijd een aantal wijzigingen zijn gedaan. Hou er rekening mee dat alles in je abonnement per dag berekend wordt. Gezien de wijzigingen binnen 3 dagen zijn gedaan krijg je geen 18 euro extra in rekening gebracht. 

Over 5 dagen krijg je de nieuwe factuur. Ik verwacht dat deze niet duurder zal zijn dan het originele bedrag plus 5 euro voor de Digitenne. 

Wel excuses voor het ongemak.


Ja dat zeggen ze bij kpn altijd maar als er een tegemoetkoming moet zijn dan zijn ze er niet bij het is echt waardeloos hoe ze bij kpn met mensen omgaan


Dat is geen oplossing waar wij iets mee kunnen


Heb een klacht ingediend je wordt gebeld en dan wordt er maar gezegd je hoeft een maand niet te betalen wat nergens opkijkt het heeft mij meer dan een dag gekost echt waardeloos van kpn 


Hoe is de situatie nu? Werkt tv weer?