Skip to main content

Oktober jongsleden digitenne abonnement opgezegd, bevestigingmail ontvangen, kastjes teruggestuurd.

November gewoon gefactureerd en afgeschreven, contact opgenomen, belkosten 22 euro, opzegging blijkt niet te zijn doorgegeven??? Verzoek op bevestigingsmail van opzegging naar een bepaald emailadres te forwarden, aan verzoek voldaan, geen reactie terug. December wederom gefactureerd en afgeschreven. Januari zal ook wel weer komen. Wat te doen wederom 20 euro of meer betalen aan belkosten voor het servicenummer om nul op rekest te krijgen?? Ik heb de betalingen natuurlijk terug laten storten. Mijn.kpn.com geeft aan “U heeft onbetaalde facturen. Voorkom blokkering van uw abonnement en betaal op tijd.” Tja, ik zou zeggen blokkeer maar, dat is immers wat ik wil, maar heeft dat verdere consequenties? Ik heb namelijk meerdere mobiele abonnementen bij de KPN lopen.

Belkosten? Welk nummer heb je dan gebeld? KPN is gratis bereikbaar op 0800-0402. 


Nummer 1889


Ai, dat nummer 1889 kost €1,00 per minuut. Als je zo’n 18xx  nummer überhaupt belt vraag dan alleen het nummer op wat je zoekt, maar laat je beslist niet doorverbinden. Want dan blijven die kosten gewoon doorlopen. Zonde als je het nummer zelf gratis kan bellen.

Bel nog wel met KPN (op 0800-0402 !!) en vraag naar “collections”, de financiële afdeling.
Je probleem moet opgelost worden. Niet betalen is geen oplossing….


Ik heb de betalingen natuurlijk terug laten storten. Mijn.kpn.com geeft aan “U heeft onbetaalde facturen.

Dit is de reden waarom het abonnement niet stop gezet kan worden. Zie ook tweede alinea RBxx. 


Hartelijk dank voor de informatie, ik ga 0800-0402 bellen.