Skip to main content

Ik heb het Disney+ abonnement via KPN de eerste 3 maanden gratis, vanaf 7-7 moet ik gaan betalen.
Ik had al een abonement op Disney+ dat heb ik gestopt.
Echter omdat ik per jaar betaald heb, stopt dit pas op 12 november 2024.
Hoe zit het met het Disney abbonnement via KPN? Ik heb natuurlijk geen zin om vanaf 7-7 nog een keer te gaan betalen.

Hoe zit het met het Disney abbonnement via KPN? Ik heb natuurlijk geen zin om vanaf 7-7 nog een keer te gaan betalen.

Op tijd opzeggen dus.

Waarom heeft u überhaupt gebruik gemaakt van de actie van KPN? Als u al Disney+ heeft, dan heeft u toch niets aan Disney+ van KPN? 


U zult via mijnKPN Disney+ moeten deactiveren, anders wordt hij gewoon in rekening gebracht. 
Je kan hem pas uitzetten een maand na afsluiten.

 


Hoi @pesto, welkom op de community. Als je Disney+ bij ons aanvraagt gaat dat inderdaad direct in. Het dubbel hebben ervan heeft weinig meerwaarde, je kunt het het beste uitzetten via MijnKPN, en de Disney+ die je al apart had behouden. 


Bij videoland werkte het anders, ik had via vriendenloterij 3 maanden gratis videoland gewonnen. Aan gezien ik al een videoland abonnement had werden de kosten 3 maanden opgeschort. Bij KPN krijg ik 3 maanden gratis Disney+ maar eigenlijk krijg ik dus niets.


Bij videoland werkte het anders, ik had via vriendenloterij 3 maanden gratis videoland gewonnen. Aan gezien ik al een videoland abonnement had werden de kosten 3 maanden opgeschort. Bij KPN krijg ik 3 maanden gratis Disney+ maar eigenlijk krijg ik dus niets.

Disney+ werkt niet zo, KPN belast alleen de kosten door als tussenpersoon.
In uw geval heeft deze aanbieding inderdaad geen zin.


Reageer