Skip to main content

Ik wil Disney+ opzeggen per 08-09-2024, omdat dat dan de 3 maanden korting afloopt. Parallel is het gehele KPN Thuis abonnement opgezegd per 16-09-2024. De Disney+ app verwijst mij naar de KPN app om op te zeggen, maar daarin kan ik nu niets aanpassen i.v.m. de lopende “wijziging” = de beëindiging per 16-09-2024. Ik wil voorkomen dat ik vanaf 08-09-2024 moet gaan betalen voor Disney+, hetgeen ik ook niet meer gebruik. Hoe kan dit alsnog worden bewerkstelligd?

Als je complete abo opgezegd wordt per 16-9 houdt je Disney abo via KPN ook op te bestaan, want je kunt geen extra tv-pakket hebben zonder een abo bij KPN.

KPN kan maar 1 wijziging tegelijk verwerken om tegenstrijdige wijzigingen te voorkomen. @LiqueVD 

 


JanD, bedankt voor de reactie. Ik wilde hem alleen eerder dan 16-09 stoppen, namelijk per 08-09 (het einde van de gratis proef periode)…. Ben bang dat we dan nu toch een factuur krijgen voor de periode 08-09 t/m  16-09.


JanD, bedankt voor de reactie. Ik wilde hem alleen eerder dan 16-09 stoppen, namelijk per 08-09 (het einde van de gratis proef periode)…. Ben bang dat we dan nu toch een factuur krijgen voor de periode 08-09 t/m  16-09.

Het zij zo, zoveel geld is dat toch niet? @LiqueVD 


Welkom op de community @LiqueVD. Zoals JanD al zegt kan er maar 1 order tegelijkertijd actief zijn. in dit geval betekent dat inderdaad dat je Disney+ niet eerder op kunt zeggen. Of je zou de opzegging eruit moeten halen en daarna opnieuw doen, maar dat schiet hiervoor ook het doel voorbij. De opzegdatum zal daarbij ook later worden. Het is het beste om het zo te laten gaan zoals het gaat.


Ik vind dit echt belachelijk dat je het niet kan opzeggen.Aan een abonnement zit je zo vast maar opzeggen ho maar ik zit er al 2 maanden aan vast omdat ik een bestelling heb lopen .

Jullie mogen dit wel duidelijk melden als iemand iets gaat afsluiten .

Maar ik ga er niet voor betalen is niet mijn probleem ik wil er vanaf dus Jullie horen dit op te lossen!!!!


Hoi @helma1970, heb jij een soortgelijke situatie als LiqueVD? Of ben je dezelfde persoon met een tweede account?

Tijdens een lopende wijziging kan er geen wijziging worden gedaan zoals gezegd, daar kunnen we niets aan veranderen. Als er nog geen wijziging (of opzegging) is, kan je zeen pakket als Disney+ gewoon opzeggen. 


Ik niet dezelfde met een 2de acc

Wat heeft glasvezel te maken met een abonnement opzeggen dan?

Maar ik vind dat je dat duidelijk moet vermelden als je een aanbieding krijg van jullie.

Dan had ik heel disney+ niet genomen.


Glasvezel zelf heeft daar niets mee te maken. Het is ook niet eerder genoemd in dit topic, dus dat komt een beetje uit de lucht vallen nu. 

Het gaat er zoals gezegd om dat er maar 1 wijziging tegelijkertijd verwerkt kan worden. Wat voor wijziging dat is maakt niet uit. Het kan zijn dat je in een overstap naar glasvezel zit, dan is dat de wijziging die loopt. Dat het glasvezel is staat daar los van.


Hallo…

Ik heb een wijziging gedaan een bestelling voor glasvezel internet  dus dat heeft toch niks te maken dat ik disney+ niet kan opzeggen dan?


Hallo…

Ik heb een wijziging gedaan een bestelling voor glasvezel internet  dus dat heeft toch niks te maken dat ik disney+ niet kan opzeggen dan?

Omzetting van koper naar glasvezel is een lopende wijziging, als dat afgerond is kun je 1 andere wijziging doorvoeren @helma1970 

 


Het maakt niet uit wat voor wijziging het is @helma1970. Een wijziging is een wijziging, en daarvan kan er maar 1 tegelijkertijd actief zijn.

Zodra de huidige wijziging is afgerond, zal je een nieuwe kunnen doen. Niet eerder.


Reageer