Skip to main content

Het is weer eens zo laat dat de KPN “service” om te janken is. Dit keer m.b.t. verhuizen. Via de chat aangegeven dat ik telefonisch contact wil, zo ongeveer een kwartier geleden (19:30ish). En netjes direct gebeld! 

 

Ik heb de medewerker aangegeven: KPN mag mee verhuizen, maar ik wil wel een leuk aanbod. Je weet wel hoe dat gaat. En de vraag of ik de garantie kan krijgen dat er goed gehandeld wordt in het geval van fouten, want op mijn huidig adres was de VDSL erg lastig om aan te sluiten. Dat zorgde voor een maand langer geen verbinding (het was op tijd aangevraagd) en met pijn en moeite kreeg ik een boze dame aan de lijn die zei: “Tsja je moet gewoon wachten, wat wil je dan een bloemetje?”. Ergens vind ik de instelling wel grappig, maar toch ook wel erg vervelend om zo serieus genomen te worden. 

 

Zo vandaag weer, de medewerker zet me in de wacht onder het mom van: Ik ga even kijken wat voor aanbod we u kunnen doen! Top, dankje! 

 

8 minuten verder, en de verbinding wordt verbroken. Ik denk ook niet dat ik teruggebeld ga worden. 

 

Betekend dit dat jullie me dus niet willen? Prima hoor. Odido doet het goed begreep ik. 

Mijn ervaring bij KPN is dat afspraken worden nagekomen. En ja, er gaat wel eens wat mis of loopt niet lekker maar ook hier is mijn ervaring dat KPN met een oplossing komt en zeker luistert naar signalen.

Ik vind je post hier niet zo lekker lezen. Als dat de toon is geweest aan de telefoon dan kan ik me nog voorstellen dat je je doel niet bereikt hebt.

Wat je doel van je post is, is me ook niet helemaal duidelijk. Wil je het forum laten weten dat Odido het goed doet? Fijn voor de klanten van Odido 😅 Of wil je toch liever bij KPN blijven (zou ik maar doen want KPN heeft een prima verbinding) maar lukt dat niet onder de voorwaarden die jij wilt?

Kwaliteit en prijs zijn altijd in gevecht met elkaar. Aan ieder de keus natuurlijk want er is een vrije markt. Ik geniet van de stabiliteit bij KPN.
 


Ha Roy74, wat leuk dat je jouw mening deelt. 

Zeker, er kan altijd wat mis gaan. Wel een beetje jammer dat het keer op keer, op keer. Op keer is. En als ik dan een dialoog wil starten over het verhuizen van de verbinding en opgehangen word. Tsja, hoe serieus moet je, je dan genomen voelen? 

Het forum heeft voor mij tot dus ver de meeste beweging bij KPN gekregen. Ik kan, net zoals over toon van een stuk tekst, een aanname maken waarom dat is. Alleen doet dat er voor mij niet toe aangezien wat voor mij belangrijk is, is dat ik toch even hoor hoe of wat. Mocht je het willen weten, ik ben nog steeds niet teruggebeld dus ik krijg het idee dat het ook niet gaat gebeuren.  

Jij bent blij met je verbinding, helemaal top! Zo hoort het natuurlijk ook en ben oprecht blij dat jij dit zo ervaart. 

Wel zou ik graag nog even babbelen met een medewerker, iedereen verdient natuurlijk een kans. Helaas moet ik ze er wat meer geven. 


Ha Roy74, wat leuk dat je jouw mening deelt. 

Zeker, er kan altijd wat mis gaan. Wel een beetje jammer dat het keer op keer, op keer. Op keer is. En als ik dan een dialoog wil starten over het verhuizen van de verbinding en opgehangen word. Tsja, hoe serieus moet je, je dan genomen voelen? 

Het forum heeft voor mij tot dus ver de meeste beweging bij KPN gekregen. Ik kan, net zoals over toon van een stuk tekst, een aanname maken waarom dat is. Alleen doet dat er voor mij niet toe aangezien wat voor mij belangrijk is, is dat ik toch even hoor hoe of wat. Mocht je het willen weten, ik ben nog steeds niet teruggebeld dus ik krijg het idee dat het ook niet gaat gebeuren.  

Jij bent blij met je verbinding, helemaal top! Zo hoort het natuurlijk ook en ben oprecht blij dat jij dit zo ervaart. 

Wel zou ik graag nog even babbelen met een medewerker, iedereen verdient natuurlijk een kans. Helaas moet ik ze er wat meer geven. 

Maar dan is de vraag stellen hem toch ook beantwoorden? Er is een alternatief voor handen en toch willen blijven? Een beter compliment kan KPN niet krijgen haha.

Maar goed, wel eens met je dat je in ieder geval een antwoord dient te krijgen, ook als de boodschap niet de gewenste boodschap is.


Hallo @Dan-B, de ervaringen die je beschrijft met de Verhuisafdeling, zijn zeker niet wat je van KPN mag verwachten. Het is wel zo dat het aanbod dat gedaan kan worden toch wel echt door deze afdeling gedaan dient te worden. Via het forum worden er geen verhuizingen en en daar bij horend aanbod gedaan. 


Hoi @Jer ,

De bal ligt bij jullie. Ik geef het tot vrijdag en dan is voor mij duidelijk dat hier niks te halen valt. Op mijn profiel staan voor jullie mijn gegevens inzichtelijk volgens mij. 


Hier valt inderdaad niets te halen.  Op het forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. Veel succes bij je nieuwe provider. 


En tot volgend jaar natuurlijk.