Skip to main content

Op 17 oktober is onze glasvezelverbinding opgeleverd en werkt sinds die tijd naar behoren.

Echter konden wij in de app niets terug vinden van ons abonnement en zodoende ook geen dingen wijzigen (zenderpakket toevoegen enz.)

Contact gehad en dit is direct gecorrigeerd. Men zei dat er iets fout was gegaan en dat het abonnement niet was geactiveerd in de systemen maar de verbinding was al gewoon sinds 17 oktober in de lucht. Omdat wij 14 dagen moeten wachten na de eerste verbinding op een voucher voor de PS5, heb ik gevraagd of ze dan wel 17 oktober aanhouden. Dit was geen probleem.

Tot op heden nog geen voucher gehad en nu weer contact gehad...…

Nee meneer, uw verbinding is 25 oktober actief geworden en vanaf die datum gaat de 14 dagen in.! Dit is echt belachelijk, ik kan er niets aan doen dat jullie fouten maken en verwacht een klantgerichte oplossing.

Hallo @WammesW ,

Ach, veertien dagen na 25 oktober 2024 is 8 november 2024. Dat is ook al over een paar dagen. Dus nog even geduld.

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Het welkomstcadeau wordt verzonden door Sidekix zodra jouw verbinding geactiveerd is, je modem aangesloten is en de bedenktijd van veertien dagen voorbij is. Je ontvangt daarna een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Wil je wel eens horen als je baas dit tegen je zegt:

Ach, je salaris komt wat later....is maar een paar dagen! Dus even geduld.

Binnen onze familie geldt afspraak is afspraak, die kom je ten alle tijden na. Hoe je dat regelt of fixed is jouw probleem.

Dat verwacht ik ook van anderen, zeker als ik het al aangegeven heb bij het eerste contact omtrent de ingangsdatum en daarop de toezegging krijg.

​​

Een spelletjescomputer is geen salaris hé? Is appels met peren vergelijken. 

Omdat wij 14 dagen moeten wachten na de eerste verbinding op een voucher voor de PS5, heb ik gevraagd of ze dan wel 17 oktober aanhouden. Dit was geen probleem.

Die medewerker wilde gewoon zo snel mogelijk van je af en door naar de volgende klant.

Gewoon een paar dagen wachten. Ga je vast wel overleven.

Hi @WammesW, ik snap heel goed dat je je welkomstcadeau graag zo snel mogelijk wilt hebben!

We kunnen helaas niet om die 14 dagen bedenktijd heen. Die gaat inderdaad in zo gauw jouw abonnement helemaal actief is, en afgerond is in ons systeem. Daarna komt het welkomstcadeau zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoop dat die paar dagen extra de pret niet mogen drukken, en wens je er straks veel plezier mee!

Reageer