Skip to main content

Ook ik heb hetzelfde probleem als jij, MichieldL. In de verlengshop in april j.l. een aanbieding gekregen voor internet en tv ad € 37,50 voor een jaar en daarna € 60,-. Daarvoor moest ik wel een 2-jarig abonnement afsluiten. Dit heb ik geaccepteerd omdat het een hele goede aanbieding was, het contract ging 23-4-2024 in. Achteraf blijkt uit het contract dat de korting voor tv van het jaar daarvoor (aflopend 24-4-2024) in de aanbieding was inbegrepen, waardoor het maandbedrag € 50 i.p.v. € 37,50  werd.  Dit feit werd ook nergens in het contract benoemd en stond niet in de aanbieding, het contract gaf alleen een maandbedrag van € 37,50 aan. Helaas geen screenshot van de aanbieding gemaakt maar uit dit topic blijkt dat nog meer mensen hetzelfde probleem hebben en zich waarschijnlijk net als ik, misleidt voelen. Ik geef toe dat ik het contract niet helemaal goed heb gelezen, maar men verwacht ook niet dat een korting uit een vorige aanbieding wordt meegenomen in een nieuw contract, uitgaande van de goede trouw van KPN. Klantenservice gaf toe dat het zeer verwarrend was dat een oude korting in het nieuwe contract stond maar kon niets voor mij doen, vandaar deze noodkreet op het forum. Ik ben met MichieldL eens dat klanten die ditzelfde probleem hebben gecompenseerd moeten worden of dat er i.i.g. een aanvaardbare oplossing vanuit KPN komt.

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Simone V., wat jammer dat er bij jou ook verwarring is ontstaan en je nu meer moet betalen dan je verwacht had op basis van de aanbieding die je gedaan is. Aangezien je de klantenservice al gesproken hebt (zonder resultaat) wil ik je aanraden om hier een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en je hier verder mee kan helpen. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt eventueel screenshots van je contract en de meest recente factuur delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken!


Hi Maja,

Dank voor de terugkoppeling. Ik ga zeker een klacht indienen.


Reageer