Skip to main content

Kpn

 

Ik heb gratis voor 3 mnd ziggo sport en espn aangezet. In mijn agenda de datum genoteerd wanneer deze 3 mnd om zijn en er een bedrag in rekening wordt gebracht. Eind februari zouden de 3 mnd gratis voorbij zijn. Nu zie ik op mijn laatste factuur 2 bedragen voor ziggo en espn in rekening gebracht. Dit is gewoon oplichting, voor 3 mnd gratis aanbieden en dan toch een bedrag in rekening brengen. Ik eis bedrag terug gestort op mijn rekening. 

In afwachting van uw antwoord.

 

Vriendelijke groet

Ik kan er niet zo goed tegen dat iemand als klant van KPN zegt “dat is gewoon oplichting”… Ook al ben ik geen medewerker meer.
De definitie van oplichting is namelijk; een vorm van bedrog waarbij iemand je misleidt om er zelf financieel beter van te worden
Denkt u nou echt dat KPN iemand wil oplichten…????? 
Het komt wel goed hoor! Maakt u zich maar niet zo druk.  


Hi @Sabine Love

Ik ben ook benieuwd naar deze kosten. Heb je een foto van de bevestiging die je destijds hebt ontvangen toen je het zenderpakket bestelde? Poets hierbij eventuele privégegevens weg. 
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de facturen waar je de kosten op hebt. Wil je hier ook foto's van plaatsen? Ook met privégegevens weggepoetst. 

Dan kunnen we het uitvogelen. Controleer ook de periodes die op de facturen staan. Je betaalt altijd een maand vooruit, dus als je net een factuur hebt ontvanger die voorbij eind februari loopt dan klopt het dat er kosten op staan. 🙂
Die teveel betaalde kosten krijg je op de volgende factuur weer terug, als Ziggo Sport en ESPN zijn opgezegd voor die tijd.


Als de  definitie van oplichting ; een vorm van bedrog is waarbij iemand je misleidt om er zelf financieel beter van te worden.

Dan klopt mijn woord exact. Omdat het in dit geval ook om misleiding gaat om er zelf financieel beter van te worden. Dus mijn woord oplichting is totaal terecht. Misschien beter eerst zelf nadenken voordat u zich als oud medewerker kpn verdedigd.

Ik ga het verder uitzoeken. Bedankt.


Mocht het uitzoeken niet lukken @Sabine Love 

Heb je een foto van de bevestiging die je destijds hebt ontvangen toen je het zenderpakket bestelde? Poets hierbij eventuele privégegevens weg. 
Daarnaast ben ik ook benieuwd naar de facturen waar je de kosten op hebt. Wil je hier ook foto's van plaatsen? Ook met privégegevens weggepoetst. 

Dan kunnen we het uitvogelen. Controleer ook de periodes die op de facturen staan. Je betaalt altijd een maand vooruit, dus als je net een factuur hebt ontvanger die voorbij eind februari loopt dan klopt het dat er kosten op staan. 🙂
Die teveel betaalde kosten krijg je op de volgende factuur weer terug, als Ziggo Sport en ESPN zijn opgezegd voor die tijd.

Plaats hier dan de gevraagde afbeeldingen. Dan kijken we mee!