Skip to main content

Door een administratieve fout mijnerzijde heb ik een factuur twee maal betaaldf . Nu krijg ik te horen dat de teveel betaalde geld pas over twee a drie weken terug krijg HOE KAN DAT IN HEMELNAAM?

Hallo @chioam omdat KPN geen eenmanszaak is, maar een miljoenenbedrijf en waar transacties nu eenmaal verwerkingstijd nodig hebben bij dit soort bedrijven.

Zeker bij handmatige betalingen van jouw kant kost dat veel extra werk, bij automatische incasso’s en betalingen via Ideal is de verwerkingstijd veel korter.

Dat je het teveel betaalde binnen 2 à 3 weken weer terug krijgt is nog snel.

 


Hoi JanD

ik kan het best begrijpen maar mijn betaling was via IDEAL. Maar het wordt nog mooier. Telefonisch kreeg vandaag te horen dat de terug betaling niet wordt gedaan omdat ik een achterstand beb vanaf Februari (RARARA) maar  met een maad achterstand werd mijn telefoon afgesloten dus sept. Hoe kan het dan zijn dat ik met een achjterstand??????? in februari niet werd afcesloten . Ik persoonlijk vind dit een rare zaak en het stinkt 

En als ik geen duidelijke antwoorden krijg overweeg ik zeker alles op te zeggen en dit viraal te laten gaan

 


Hallo @chioam in dit geval kun je morgen het beste even bellen met 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.


Na een hele week zowel telefonisch als bij de winkel geklacht over de  administratieve fout van KPNM waarbij ik weer afgesloten wordt . Heb ik nu een brief gestuurd naar de dierctie en de reactie van KPN vandaag is dat ik weer afgesloten wordt RARARA 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Ik heb gebeld ook langs de winkel gegaan en een brief gestuurd naar de directeur klantenservice. Telefonisch en bij de winkel kreeg ik te horen dat  ik dus de teveel betaalde teru7g zou krijgen maar groot is mijn verbazing datr ik een bericht krijgt dat ik weer afgesloten zou worden


Vervelend dat er een onduidelijkheid is over de betalingen.
De afdeling die jou hier het beste mee kan helpen, is onze administratie (de afdeling Collections). Zij hebben inzage in de betalingen en kunnen nagaan wanneer de dubbele betaling binnen gekomen is, of deze verrekend is met een openstaande betaling of wanneer het teruggestort gaat worden.

Deze afdeling is op werkdagen tijdens kantooruren geopend en is bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 0402.


Onlangs kreeg ik een factuur waar  net als twee maanden terug 4 keer een herinstalatie heeft gedaan in een maandf . jammer genog kunnen geen enkele van die zogenaamde service meder=werklers je niet helpen. Ook een brief naar de hooifd kantoor   wordt niet beantwoord. Jammer genoeg zit ik vast aan bepaalde contracten anders was ik al lang weg dit is zo asociaal . Ik ga in ieder geval mijn abbonement btalen maar de heeraansluiting niet  dan moet maar via de rechter een oplossing komen . 

 

Admin: Reactie onder bestaand topic geplaatst


Dit is de derde keer in drie maanden dat ik weer heraansluiting kosten moet betalen RARARA en niemand die mij kan uitleggen hoe dat mogelijk is . Zelfs een brief naar de hoofdkantoor blijft onbeantwoord. Heel onfatsoenlijk KPN


Bij wie kan ik duidelijkheid krijgen van onterechte heraansluiting Ik heb mijn factuur betaald maar de heraansluiting kosten € 67 staan nog open 

 

Admin: verplaatst naar je eigen topic


Tot vandaag kan ik geen duidelijkheid krijgen over dubbele heraansluiting en niet terug te vinden betaling van een factuur.

Tegenrekening naam

KPN Mobiel

Bedrag

€ -40,67

Tegenrekening (IBAN)

NL83 INGB 0000 3255 13

Omschrijving

Klantnummer *************

Telefonisch is KPN niet te bereiken ook niet wanneer je wordt doorgestuutrd. Per post krijg je helemaal geen reactie.

 

Admin: privégegevens verborgen

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


 


@chioam meerdere topics aanmaken of reageren onder andere topics gaat het antwoord op jouw vraag niet veranderen:

Uitleg over berekende kosten kun je telefonisch krijgen.
De afdeling die jou hier het beste mee kan helpen, is onze administratie (de afdeling Collections). Zij hebben inzage in de betalingen, of een betaling te laat is binnengekomen en de kosten voor herindienststelling terecht of onterecht berekend zijn.

Deze afdeling is op werkdagen tijdens kantooruren geopend en is bereikbaar via het gratis telefoonnummer 0800 0402. Ik raad je aan om (nogmaals) met hen contact op te nemen. 


Hoi

ik heb echt van alles geprobeerd maar blijkbaar is KPN zo druk en ik kan echt niet meer dan 20 minuten aan mijn telefoon hangen. Ik vraag me af waarom KPN niet makkelijker kan maken voor hun klanten om via chat of email zuylke zaken te behandelen