Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik kwam er tot mijn grote schrik achter dat ik een tijd twee Spotify abonnementen heb gehad en heb betaald. Maandenlang. Spotify via mijn gsm-abonnement (€9,99) en de 'Family upgrade' die ik heb genomen (€14,99) op basis van een actie van jullie. Deze laatste zit in ons internet-tv-pakket. Bij die actie had het nieuwe Spotify abonnement (waar je dus mijn KPN account aan moest koppelen) het oude Spotify abonnement natuurlijk moeten vervangen.

 

Dit lijkt een administratieve fout? Ik heb het meteen ook uitgezet in mijn gsm abonnement. Het is niet logisch om twee Spotify abonnementen te hebben.

 

Kunt u met terugwerkende kracht dit verrekenen?

Ik hoop het echt. Het gaat over veel geld.

 

 

Hoi @Martinedesiree, wat rot dat je er ineens achter komt dat je dubbel voor Spotify hebt betaald. Het is vrij druk op het moment, waardoor we niet eerder bij je topic zijn aangekomen. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, dan denk ik hier natuurlijk graag met je mee.

Ik vermoed dat het nu mosterd na de maaltijd is, maar het is goed bedoeld advies: het is altijd verstandig om je facturen te controleren. Je kunt op elk moment jouw abonnementen en de facturen inzien via MijnKPN, of via de MijnKPN app.

Daarnaast klopt het dat je Spotify zowel bij jouw KPN thuis abonnement kunt aanzetten, als bij je KPN mobiele abonnement. Klanten die alleen een abonnement voor thuis óf mobiel hebben, hebben zo ook de mogelijkheid om Spotify te gebruiken. Wij kunnen daarnaast (in verband met jouw privacy) niet inzien of jij één of meerdere Spotify accounts in gebruik hebt. Daarom kunnen wij niet zien of controleren of je per ongeluk een dubbel abonnement aan hebt staan.