Skip to main content

Beste KPN,

 

Om extra hussel korting te kunnen krijgen via KPN heb ik in oktober 2021 Netflix via KPN factureren aangevraagd en heb toen ook opnieuw in moeten loggen bij Netflix etc. Vanaf de maand november 2021 staat er dus een bedrag van 14,99 voor online aankopen op de factuur van KPN. Echter kom ik er vandaag achter dat Netflix zelf ook nog steeds maandelijks incasseert. Ik heb die van deze maand (januari) gestorneerd, maar ik wil dit graag met spoed rechtgezet hebben. 

 

Graag dus een oplossing dat het niet meer dubbel door mij betaald blijft worden en tevens zie ik graag een credit nota voor de maanden november en december tegemoet. 

 

Ik hoor het graag van jullie en alvast dank voor de reactie.

Groet,

Addy Aertse

 

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy

Ik ben er al uit! Het betreft spotify op mijn KPN rekening die 14,99 per maand kost en door KP gefactureerd wordt. Netflix gaat gewoon nog rechtstreeks via Netflix. 

 

Excuses voor de verwarring! 

 

Grt Addy


Ha @Addy Aertse, fijn dat het je zo snel duidelijk was 🙂. Bij dezen nog wel een tip voor de toekomst: mocht je Netflix ook via KPN willen laten lopen, is het wel belangrijk dat je zelf je huidige Netflix abonnement bij Netflix opzegt. Dat doen wij niet voor je, want wellicht is twee abonnementen wel een bewuste keuze.