Skip to main content

Ik heb vanaf 10 mei 2023 een verlenging abonnement met nieuwere router aangesloten
maar het eerste abonnement bleef doorlopen.

Begin mei had ik al gebeld meerdere malen met klantenservice gebeld, dat het lijkt alsof een ander bij mij in huis een abonnement had aangevraagd met de zelde naam als ik en dat zij ervoor zouden zorgen dat het huidige KPN abonnement zou worden omgezet in een KPN abonnement?!
Dar heb ik uitgelegd dat ik dat ben en verlengd heb dat duurde heel lang en mij werd toen verteld gewoon geduld te hebben en dat het wel geregeld zou worden.

na veel getelefoneer met klantenservice
werd mij verteld dat ik het verschil gerestitueerd zou krijgen.
Ik had ook een maand abonnement van het oude teruggestort maar ik moest beloven dat ik het weer zou storten omdat het anders niet door het systeem zou kunnen Ik heb 1 maand teruggestort maar ik zou twee maanden terugkrijgen maar ik kreeg maar €35 terug en dat is het nieuwe abonnement prijs het oude was €46,70

Landlijn is 2 maanden lang niet aangesloten geweest terwijl het toch beloofd was door de klantenservice in mei met mededeling ja staat er nu weer bij.
nu krijg ik dan toch de telefoonverbinding maar niet meer hetzelfde nummer maar een nieuw nummer plus €2,- extra per maand..
Dit was 13 jaar inclusief en ook inclusief op de verlenging.
Ik heb het uit principe geannuleerd.

Het brengt een hoop werk met zich mee.
Ik krijg te horen vandaag van klantenservice na vele malen dat ze gewoon niet reageerden of de verbinding verbraken dat ik een klacht moest indienen en dat het dan wel zou gaan om
Het juiste bedrag gerestitueerd te krijgen.
Ik heb vanmorgen €46,70 terug laten storten.


Ik heb een heel nieuw klantennummer gekregen en moest ook nog eens €25,- betalen voor aansluitingskosten terwijl het een verlenging was van het bestaande abonnement.
Met zogenaamd 6 maanden €7,50 korting
Alle facturen zijn niet meer te zien in mijn KPN app maar gelukkig heb ik ze wel gedownload alsmede het nieuwe verlengde abonnement.
Ik ben heel moe geworden van de vele fouten en het getelefoneer.

Ook meerdere malen gevraagd de abonnementskosten van mijn moeder weer met automatische incasso te laten lopen
maar ze krijgt herinneringen en zou daardoor een slechte betaler kunnen worden Wat zij nooit was en ook niet is.
Dus betaal ik dan met de hand haar abonnementskosten.
We kwamen er ook achter dat zij al meer dan een jaar veel te langzame verbinding had
50Mbit/s in plaats van de gebruikelijke 100Mbit/s. Waarschijnlijk vandaar de problemen met het 4k streamen in combinatie met andere wi-fi apparaten zoals telefoon, tablet et cetera.

Ik wens jullie alle een fijne dag en een mooie zomer

Hoi @solusito, 

Wat een verhaal zeg. Dubbele kosten dus op een abonnement voor thuis. Dat is wel gek, want zou niet moeten kunnen. Je kan geen 2 abonnementen op 1 adres aanvragen namelijk. Maar als ik dat zo lees is dat toch niet helemaal goed gegaan. 

Vervolgens probeer je dat met collega's uit te zoeken en krijg je ook kosten terug, maar niet de juiste. Ik wil je wel vragen om het niet te storneren. Dan kunnen wij er naar kijken. Zou je dan jouw profiel van gegevens willen voorzien. Dan duik ik het systeem eens in. 

 

Om de automatische incasso van jouw moeder weer in stelling te krijgen wil ik je aanraden om eens met 0800-0402 te bellen als je bij jouw moeder bent. Mijn collega moet namelijk de contractant even spreken en kan het in orde gemaakt worden. 


Ik ben inmiddels benaderd door KPN collega van jou en het is nu geregeld en wordt geregeld

ik dank je voor de terugkoppeling,

en wens je verder een hele fijne dag en zomer.

 

solus


Kijk, dat is helemaal top. 

Mocht je nog weer andere vragen krijgen, dan zien wij graag weer een topic verschijnen.Â