Op mijn factuur staat 2 x abonnement koster over de zelfde periode.
HalloÂ
Plaats eens een schermafdruk van pagina 2 van de factuur. Poets wel persoonijke gegevens weg zoals telefoonnummers e.d. Dan zoeken we samen naar een verklaring.
Het is goed mogelijk hoor, alleen geloof ik het niet. Eerst zien, dan geloven. Fouten kunnen daarnaast overal gemaakt worden. Niks en of niemand is perfect. Ben dan ook zeer benieuwd naar een printscreen van desbetreffende melding op je factuur
En
Hoi
Het kan zijn dat de factuurdatum is veranderd, en dat er daardoor een langere periode in rekening is gebracht. Maar zonder het te zien blijft het speculeren voor ons.
Â
Je kunt dit soort dingen ook makkelijk telefonisch aan ons voorleggen, dan kan er direct samen met je meegekeken worden. Via onze website kan je een terugbelafspraak maken.
probleem is opgelost
probleem is opgelost
Â
Dat is mooiÂ
Was het de eerste factuur van een nieuw abonnement die eenmalig over een langere periode (startperiode + reguliere factuurperiode) gaat of had je de betaaldatum van de factuur gewijzigd? Ook dan kan je eenmalig een hoger bedrag moeten betalen over een langere periode.
probleem is opgelost
Fijn dat het is opgelost. Wat ik dan wel weer jammer vind is dat je niet aangeeft hoe het is opgelost. Er zijn vragen aan je gesteld, en geen van ze heb je beantwoord. En uiteraard ben je niet verplicht om ergens op te antwoorden. Daar ben je geheel vrij in. Maar ik vind het onfatsoenlijk.Â
Fijne dag!Â
Goed om te lezen dat het is opgelost
Net als Raspberry en Ruud ben ik ook benieuwd hoe het is opgelost. De oplossing die jou heeft geholpen kan mogelijk ook voor anderen helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.