Skip to main content

Door een nogal rommelig proces (drie bestellingen binnen 2 maanden) heeft mijn schoonmoeder tijdelijk dubbel betaald. Ik ben van mening dat dit buiten haar schuld was.

Aan de telefoon kom ik hier moeilijk uit, omdat er nogal veel informatie is te delen, dus ik heb alles even op een rij gezet in een mailtje. Maar ik kan jullie niet mailen, zo blijkt… En ik kan het ook niet hier plaatsen, want het staat uiteraard vol met haar naam, adressen en klant- en bestelnummers.

Waar kan ik hiermee terecht?

Dank alvast! Martin

Er is ook nog Facebook en X of binnen dit forum de reactie van een moderator afwachten @Nietingebruik 


Dank je. Ik wacht wel even af of er een moderator langskomt dan. Om dit nou via de firma’s Zuckerberg en Musk af te handelen vind ik ook weer zo wat.


Hi @Nietingebruik,

Jammer dat je schoonmoeder zo'n rommelige start heeft gehad en daardoor ook nog extra kosten voorgeschoteld gekregen heeft 🙁 Ik hoop dat het verder allemaal wel in orde gemaakt is nu?

Wat betreft het mailtje dat je al klaar hebt staan: Ik wil je aanraden om met die inhoud een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en jullie hier verder mee kan helpen! 


Bedankt Maja. De verbinding zelf werkt inmiddels inderdaad prima.

Ik had (via een ander topic hier) het klachtenformulier inderdaad ook gevonden; is inmddels ingevuld.


Ah dat scheelt, mooi dat de verbinding zelf prima is nu 😊

De klachtenafdeling zal op korte termijn contact met jullie opnemen om de rest te bespreken, ik ga er van uit dat we tot een oplossing kunnen komen!