Skip to main content

Goedemiddag,

Ik ben er zojuist achter gekomen dat, al sinds februari 2021, €8,99 van Spotify maandelijks 2x wordt afgeschreven. 1 keer op de factuur - mobiel- en 1 keer op de factuur- thuis-. Ik weet niet wat de oorzaak hiervan is.

Weet iemand raad en zou ik het teveel betaalde bedrag terug kunnen krijgen 

Een vriendelijke groet 

Josine van der Sluijs 

Hoi @Plien58, welkom. 

Wat jammer, dubbel betalen is natuurlijk niet echt nodig. Je kan via MijnKPN één van de twee abonnementen uitzetten, ik raad je aan de betaling van het mobiele abonnement stop te zetten aangezien je waarschijnlijk op je vaste abonnement 5 euro entertainment korting ontvangt. Mocht je ineens weer reclame horen kan je je Spotify opnieuw omzetten naar premium. Maak je geen zorgen, je playlists blijven gewoon behouden. Ik kan helaas niks voor je doen aan de kosten. Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het feit of ze de diensten die ze afnemen ook daadwerkelijk gebruiken, en zo niet dit tijdig aanpassen. 


Hartelijk dank voor je antwoord en de tips. Ik heb zojuist contact gehad met KPN en het is met succes rechtgezet. Mijn abonnement is aangepast zodat ik Nu ook de entertainment korting krijg. Én... ik krijg het teveelbetaalde bedrag van het dubbele abonnement terug met terugwerkende kracht.

Goeie service van KPN!

Gr. J van der Sluijs


Ok, dat je het helemaal vanaf februari terug krijgt is wel een meevaller. Vaak is KPN in zulk soort situaties niet zo scheutig. Het is in principe je eigen verantwoordelijkheid om de factuur te checken. En indien er iets op staat wat niet klopt meteen aan de bel te trekken. Als je dat maanden later pas doet ben je gewoon te laat.


Hoi @Plien58

Ik ben blij om te horen dat het netjes is opgelost :blush: