Skip to main content
Vraag

Dubbele belkosten buitenland

  • 10 September 2024
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Heeft iemand hier ervaring mee of kan dit misschien verklaren?

Ik ben in Egypte 2 keer gebeld door hetzelfde nummer: 1 keer 9:39 minuten en ruim een uur later 2:50 minuten. Dit klopt.

Nu staan deze telefoongesprekken dubbel op de factuur, dus allebei exact op een uur later nogmaals.  Alsof ik 2 x 2 keer exact dezelfde belduur had. Tijdsverschil Nederland-Egypte is ook één uur.

(2e keer staat er 9:40 en 2:50)

Ik hoor graag.

Hoi @Ria10, dat is opvallend! Het klinkt alsof er iets niet helemaal goed gegaan is op de factuur. Ik heb zo ver niet meer signalen gezien over zulke dingen.

Heb je de factuur opgezocht via MijnKPN? En staan er kosten berekend voor (beide) oproepen? Je kunt voor sneller antwoord ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402.


Hoi Alexandra, fijn dat je reageert.

Ik heb contact gehad met de klantenservice, maar helaas "staat het zo in het verbruiksoverzicht, dus het is zo", kreeg ik als reactie. Inderdaad zijn er dubbele kosten berekend voor ontvangen gesprekken.

De belhistorie van de telefoon geeft alleen 2 binnenkomende gesprekken aan om 10:25 en 11:44. En uitgaand om 11:29 (op factuur 12:29 Egypte tijd).

De 'spookgesprekken’ staan op de factuur op 11:25 en 12:44 (tijd in Egypte toen ik werd gebeld?).

 

 


Hmm, ik kijk graag even mee. Vul je daarvoor je forumprofiel zo volledig mogelijk in, inclusief je mobiele nummer, naam van de contractant + geboortedatum en laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer? Deze gegevens vraag ik ter verificatie. Je kunt extra dingen (zoals rekeningnummer) kwijt in persoonlijke opmerkingen in je profiel. Daar zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Geef je een seintje zo gauw je ze ingevuld hebt?


Bedankt voor uw reactie.

Volgens mij heb ik alles ingevuld.


Reageer