Skip to main content

Beste KPN, 

Op 12 september 2023 heb ik een Sim Only onbeperkt intenet abonnement afgesloten via jullie met een maandelijks opzegtemijn. Wij hadden slechts voor 1 maand internet nodig dus op 14 september 2023 oo weer opgezgd. De opzegging zou plaats vinden per einddatum contract, in principe dus op 12 oktober 2023. 

Op 21 september 2023 ontvingen wij een email dat de bestelling is geannullerd, de e-simkaart was per direct opgezeg.en wij konden geen gebruik meer maken van het internet. Een medewerker gebeld, hij bood zijn excuses aan en had gelijk een nieuwe e-simkaart voor ons klaargemaakt. Echter is er nu 2 keer geld afgeschreven van mijn rekening. Op 26 september 2023 heb ik 36,13 euro betaald, op 3 oktober 2023 heb ik 39,52 betaald. 

Graag wil ik dat de factuur van 39 euro aan mij wordt terugbetaald. Via de telefoon vond ik het lastig om dit verhaal duidelijk uit te leggen, daarom doe ik het in dit forum. 

 

Even ter correctie, het bedrag van 36 euro moet worden teruggeboekt. Ik hoop spoedig iets te horen!


Dag @roy1894 je gaat zeker iets horen maar de wachtijd is op dit moment een dag of vier.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 


Dag @roy1894 je gaat zeker iets horen maar de wachtijd is op dit moment een dag of vier.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze voor je aan de slag. 

Bedankt voor de tip! Ik heb alles ingevuld en ik wacht het even af. Een fijne avond Joep.


@roy1894 Welkom op het forum.

Wat een bijzondere situatie dat je contract ineens stopgezet is. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Wat ik ook heb gezien is dat er inderdaad 2 facturen opgemaakt zijn. 

Graag zou ik de volgende factuur periode willen afwachten. Mijn verwachting is dat er nog een slotfactuur komt waarop dit gecorrigeerd wordt. 

Ik verwacht de factuur de 19e van deze maand. Dan kom ik hier op terug! 


@roy1894 Ik zie dat er inderdaad een slotfactuur is gekomen. 

Hiermee is in mijn ogen de situatie hersteld. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag! :)