Skip to main content

Ik heb factuur van viaplay gekregen terwijl ik dat al jaren betaal aan kpn ik heb het teruggeboekt

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt + privégegevens verwijderd

ik betaal viaplay aan kpn en krijg maar zo ook factuur van viaplay graag antwoord of ik zeg viaplay op

 

 

Admin: Reacties afgesplitst en samengevoegd met je eigen topic, persoonlijke gegevens verwijderd i.v.m. privacy


ik betaal viaplay aan kpn en krijg maar zo ook factuur van viaplay graag antwoord of ik zeg viaplay op

Wat is precies de vraag waarop u antwoord wilt?


ben je zo dom of doe je alsof staat er toch duidelijk bende


ben je zo dom of doe je alsof staat er toch duidelijk bende

Zou u hoofdletters, punten en andere leestekens willen gebruiken? Gewoon ... zoals u dat op school geleerd heeft. Dan is het misschien te begrijpen wat u schrijft. 


Hi @kopsi! Ik help je hier graag bij. Wel wil ik sterk afraden bedragen terug te boeken. Dit omdat betaalsystemen niet zien of dit terecht is of niet. En dat zorgt voor mogelijk extra kosten. Niet alleen bij KPN.

Op je factuur van KPN zie ik maar 1 keer Viaplay staan. Wel is het mogelijk dat er een tweede abonnement is afgesloten bij Viaplay zelf. Dit gebeurt niet zomaar. Heb je dit zelf gedaan? Of kan het zijn dat er iemand anders in het huishouden is die toegang heeft tot de gegevens die hiervoor nodig zijn?

Kijk of je bericht hebt gekregen van Viaplay hierover. Zo niet, neem dan contact op met Viaplay. Doe dit via support@viaplay.nl. Meer informatie staat op de website van Viaplay.


@kopsi Ik heb jouw berichten verplaatst naar dit al lopende topic. Berichten plaatsen in meerdere topics heeft geen zin en is niet de bedoeling. Daarnaast wil ik je vragen om het vriendelijk te houden. Er zijn hier veel andere gebruikers actief die zelf, net als jij, klant van KPN zijn en anderen graag helpen, zoals @Nick83. Je leest dit alles ook terug in onze huisregels.

Als je nog vragen hebt, laat ze gerust achter hier in jouw topic.