Skip to main content

Beste KPN,

 

Ik zit sinds 13 Febuari in het buitenland maar had het internet abonnenment aan laten staan voor de huidige tijdelijke bewonders van mijn huis. Ik kom er alleen net achter dat zij ook bij jullie een abonnement zijn gaan betalen op hetzelfde adres en jullie dus op 1 adress dubbele abonnementskkosten rekennen. 

Ik kan online mijn abonnement niet stopzetten omdat hij aangeeft dat een bestelling afgerond moet worden. Ik ontvang graag zo snel mogelijk hulp om het abonnement stop te zetten en een restitutie van het dubbel gerekende bedrag. 

 

Alvast bedankt, 

 

Mvg Alexander

Hallo @AvNLW ,

Vanuit het buitenland is het mogelijk om KPN te bereiken via  +316-12001200. 

(Op werkdagen hiervoor tussen 8.00 en 18.00, op zaterdag tot 17.00.)

Verder kun je KPN ook bereiken via Facebook, en X.  Het forum is voor het opzeggen van jouw abonnement niet geschikt. Het handigst is even bellen. 


Beste Noordzee, 

Het blijkt onmogelijk te zijn om mijn abonnement op te zeggen. Bellen sta ik een elke keer meer dan een uur in de wacht vanuit het buitenland voordat de verbinding verbreekt, of ik er niet doorheen kom. 

Dit is totaal genant, kan iemand aub mij helpen om het abonnement te stoppen???

ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik ben hier inmiddels al meer dan een jaar meet bezig en KPN blijft elke maand 58 euro afschrijven. 


Hoi @AvNLW. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om jouw abonnement te beëindigen. Ik zou je graag verder willen helpen hierin, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. Op de onderstaande pagina vind je meer info hierover en daarnaast de manieren om een emigratie door te geven aan KPN. 

 

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/emigreren 


Reageer