Skip to main content

Hi,

De 14e van deze maand zijn we met gebruik v/d overstapservice overgegaan van Ziggo naar KPN glasvezel. Ik krijg echter een factuur van Ziggo voor de gehele maand april en ook een factuur van KPN voor de periode vanaf 14 april. We betalen dus 2 weken dubbel.

 

De overstapservice zou dubbele kosten toch moeten voorkomen of is dit normaal?

 

 

Denk dat je van Ziggo nog een creditnota krijgt dus daar even navragen


Heb reactie gewist, maar kan bericht niet verwijderen (of ik zie een optie over het hoofd)

Verwijderen  kan inderdaad niet door de forum gebruikers. Wel leegmaken.

 

On topic

Bij alle providers betalen we vooraf van de 1e tot de laatste dag van de maand, het hangt een beetje af van de opmaak datum van de factuur.

Dus @Wulliak kan inderdaad in mei een credit nota verwachten waar de rest van April wordt verrekend. Het is wel verstandig dit goed in de gaten te houden en inderdaad even navragen of dit goed gaat.

 


Hi @Wulliak! Wil je bevestigen dat Ziggo nog een eindfactuur gaat sturen? 

Als Ziggo nog niet is opgezegd, doe dit dan zelf. Wij hebben alleen toestemming dit te doen via de overstapservice. Als dit via de overstapservice niet goed gaat, doe dit dan zelf. 

Zolang in de bevestiging van je bestelling staat dat wij Ziggo voor je opzeggen, vergoeden wij de dubbele kosten. Enige extra voorwaarden zijn dan wel dat je tijdig zelf hebt opgezegd. En geen verdere onnodige kosten meer hebt gemaakt bij Ziggo, zoals het bestellen van films of extra telefoonkosten nadat wij je hebben aangesloten. 

Het is daarom verstandig om contact op te nemen met Ziggo en voor de zekerheid na te vragen of de opzegging daar goed is gegaan. 


KPN heeft Ziggo voor mij opgezegd, dat ging helemaal goed.

Gisteren heeft Ziggo ook een credit factuur voor de maand Mei verstuurd.

Dus het lijkt allemaal goed te zijn gegaan, ik was gewoon wat ongeduldig.

 

bedankt voor de reacties.


@Wulliak kijk! Dat is het betere werk! 😊 Blij te horen dat toch alles in 1 keer is goed gegaan. En bedankt voor de update.