Skip to main content

Deze maand een hogere factuur. Bij nakijken van de factuur, zie ik een online aankoop van Apple staan van €49,99. Deze aankoop heb ik nooit gedaan. Ik heb niet eens producten van Apple

Deze maand een hogere factuur. Bij nakijken van de factuur, zie ik een online aankoop van Apple staan van €49,99. Deze aankoop heb ik nooit gedaan. Ik heb niet eens producten van Apple

Kan jij eens een screenshot plaatsen van alleen het kostenoverzicht op pagina 2. 


 

Admin: aangepast maar let even op je privégegevens bij het plaatsen van verdere screenshots. 


@Kilsdonk even je screenshot zo aanpassen dat de 06-nummers niet zichtbaar zijn. 


Ik zie alleen dat er twee aankopen zijn van gezamenlijk €59,98.

Heb je dan een aankoop van €9,99 die wel correct is waardoor de €49,99 overblijft?

Waar zie je die uitsplitsing en hoe zie je dat het een aankoop via Apple is?

Heb je ook in jouw Google Play aankoopgeschiedenis gekeken of je daar een aankoop van €49,99 ziet staan?


Specificatie zou moeten laten zien waarvoor het is. Het zijn in ieder geval 2 producten. 


 


Als jij geen Apple apparatuur hebt dan hoop ik dat een moderator van KPN op korte termijn duidelijkheid kan verschaffen over die €47,99.


Apple en Google aankoop. 


Apple en Google aankoop. 

Maar @Kilsdonk heeft geen Apple apparatuur en Ik neem aan dat hij dan dus ook geen Apple ID heeft.

En dus zouden die €47,99 met de specicatie Apple MV6J776643 frauduleus moeten zijn.

Ik hoop dat er op korte termijn een moderator van KPN zal reageren en hier eens in zal duiken. 

In de tussentijd zou ik @Kilsdonk nog wel willen vragen om de Google Play aankoopgeschiedenis te bekijken om zeker te weten dat het geen foutieve omschrijving op de factuur staat en het toch een aankoop blijkt te zijn in de Google Play Store.


Apple en google bellen voor uitleg.


Er is geen aankoop gedaan in de Google Play store. Verder heb ik een Apple ID die 3 jaar geleden door mij gebruikt is middels een IPhone. Daarna over gegaan op Samsung. Nu heb ik de Apple ID helemaal verwijderd


heb je, voordat je dat apple id verwijderde, wel even gekeken naar de aankoopgeschiedenis ervan?


Toch verhaal halen bij google en apple.


Er was in de aankoopgeschiedenis van de Apple ID ook niets te zien


Apple en google facturen aan kpn. Zij moeten met het kenmerk uitleg kunnen geven.


kijk voor de gein eens naar de factuur van exact een jaar geleden, staat ie daar soms ook op? het zou bv een app abonnement kunnen zijn die nooit opgezegd is?


Neem contact op met apple en google.