Skip to main content

Ik wil het e-mail adres aanpassen in dit forum.

Maar kan het niet vinden.

Ik hoor graag waar ik dat kan vinden, alvast mijn hartelijke dank. 

Joop

Hallo @joop2011 , geef alle relevante gegevens in het privédeel van je profiel en een moderator kan dit voor je in orde maken.

 


Ik kan het helaas niet vinden.

Zie niets over een e-mail adres invullen.

Ik zie helaas ook niet hoe je een privé bericht moet verzenden.

 

Ik hoor graag hoe ik dit moet doen.

Mijn dank is groot.

 

Joop


Hallo @joop2011 , ga naar je profielinstellingen, daar staan allerlei rubrieken waar privé bij staat,  dus alléén voor jou en KPN zichtbaar, daar kun je je gegevens invullen.

Succes.

 


Hallo @joop2011 , ga naar je profielinstellingen, daar staan allerlei rubrieken waar privé bij staat,  dus alléén voor jou en KPN zichtbaar, daar kun je je gegevens invullen.

 

 

Hallo @joop2011 

Vul het nieuwe e-mailadres in jouw profiel bij "Persoonlijke opmerkingen". Een moderator kan dan achter de schermen dit in orde maken voor je. 


@JanD 

Ik had daar alles al ingevuld.

Maar je ziet daar geen e-mail adres en / of wachtwoord aanpassen.

 

@Noordzee 

Ik heb het ingevult.

Ik wacht het af.

 

Beide hartelijk dank voor het meedenken.

 

Groetjes,

 

Joop


Hi @joop2011,

Je mailadres is aangepast! Zou je nog even willen laten weten of het inloggen er dergelijke nu goed gaat? 🙂


Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt je account 15 minuten geblokkeerd.

 

@Maja_  Helaas kan ik alleen met het “oude” mail adres inloggen. 


Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Na 5 onjuiste pogingen wordt je account 15 minuten geblokkeerd.

 

@Maja_  Helaas kan ik alleen met het “oude” mail adres inloggen. 

 

Reacties komen wel op het nieuwe mail adres binnen.

Maar inloggen kan alleen nog met het oude mail adres. 


Hmm, dit gaan we even onderzoeken @joop2011, beetje onhandig zo!


Maar inloggen kan alleen nog met het oude mail adres. 

Klopt, je logt immers in met je KPN ID.


Ah, daar heeft @wjb een goed punt @joop2011!

Uit de notitie in je profiel maakte ik op dat je KPN ID nu ook aangemaakt is met het nieuwe mailadres, maar het staat er net even wat anders. Als je een nieuwe MijnKPN account aanmaakt met het nieuwe mailadres en daar je abonnement voor thuis aan koppelt, heb je daarna alles van KPN via het nieuwe mailadres lopen en kan je daarmee ook inloggen op het forum 🙂


...en kan je daarmee ook inloggen op het forum 🙂

Maar niet als @joop2011, die is immers al aan jouw huidige KPN ID gekoppeld.


Ah, daar heeft @wjb een goed punt @joop2011!

Uit de notitie in je profiel maakte ik op dat je KPN ID nu ook aangemaakt is met het nieuwe mailadres, maar het staat er net even wat anders. Als je een nieuwe MijnKPN account aanmaakt met het nieuwe mailadres en daar je abonnement voor thuis aan koppelt, heb je daarna alles van KPN via het nieuwe mailadres lopen en kan je daarmee ook inloggen op het forum 🙂

 

Mijn gebruikersnaam is het e-mail adres.

Daar had je volgens mij ook geen keuze in.

Ik log dus nog steeds in met mijn “oude” gebruikersnaam.

Ik wil dus inloggen met mijn nieuw opgegeven e-mail adres als gebruikersnaam i.p.v. het “oude” e-mail adres als gebruikersnaam.

Reacties komen wel op het nieuw opgegeven mail adres binnen.

 

Dus wil xxxxxx@kpnmail.nl i.p.v. xxxxxxxxxx@gmail.com als gebruikersnaam voor het inloggen.

 

Voor mijn KPN gebruik ik een heel ander @kpnmail.nl mail adres en ander wachtwoord. 

 

@wjb en @Maja_ , ik log dus niet in met mijn KPN ID van MIJNKPN op het forum.

Dat zou ik ook niet willen. 


...ik log dus niet in met mijn KPN ID van MIJNKPN op het forum.

Dat zou ik ook niet willen. 

Ook ik gebruik een aparte KPN ID om in te loggen op het forum.

Het issue is dat het emailadres in jouw forumprofiel alleen gebruikt wordt voor communicatie vanuit het forum (email-notificaties) en niet om mee in te loggen. 

De inlog is de KPN ID die je voor het forum gebruikt en die kan naar mijn weten niet gewijzigd worden. Je kunt wel een nieuwe KPN ID aanmaken maar die kan dan alleen aan een nieuw forumaccount gekoppeld worden en niet aan jouw bestaande @joop2011.


...ik log dus niet in met mijn KPN ID van MIJNKPN op het forum.

Dat zou ik ook niet willen. 

Ook ik gebruik een aparte KPN ID om in te loggen op het forum.

Het issue is dat het emailadres in jouw forumprofiel alleen gebruikt wordt voor communicatie vanuit het forum (email-notificaties) en niet om mee in te loggen. 

De inlog is de KPN ID die je voor het forum gebruikt en die kan naar mijn weten niet gewijzigd worden. Je kunt wel een nieuwe KPN ID aanmaken maar die kan dan alleen aan een nieuw forumaccount gekoppeld worden en niet aan jouw bestaande @joop2011.

 

Dat is eigenlijk best vreemd.

Dat je zowel je gebruikersnaam als wachtwoord niet kan aanpassen.

Maar als het niet anders kan, dan laat ik zo.

@wjb hartelijk dank voor je reactie. 


Dat je zowel je gebruikersnaam als wachtwoord niet kan aanpassen.

Je wachtwoord kan je wijzigen door met dat emailadres in te loggen op MijnKPN.

 


@wjb

Dank je, inderdaad je kan het wachtwoord wel aanpassen.

Maar de gebruikersnaam niet.

Jammer, ik laat het zo denk ik. 

 

@Maja_ 

Is het niet handiger om dit onder je profiel te zetten?

MIJNKPN voor dit forum voor wachtwoord wijzigen is wel een beetje vreemd.

Behalve als je voor beide dezelfde gebruikt.

Maar zoals je kunt lezen doe ik en andere dat niet. 


Is het niet handiger om dit onder je profiel te zetten?

MIJNKPN voor dit forum voor wachtwoord wijzigen is wel een beetje vreemd.

Behalve als je voor beide dezelfde gebruikt.

Maar zoals je kunt lezen doe ik en andere dat niet. 

Dat zou inderdaad veel handiger zijn.

De policy van KPN is echter dat je met een KPN ID inlogt op KPN sites. Of dat nu kpn.com, mijn.kpn.com of forum.kpn.com is, je gebruikt altijd de inlogprocedure van KPN ID. Het beheer van je wachtwoord is dan ook onderdeel van MijnKPN en niet van de forumprogrammatuur die door inSided ontwikkeld is en beheerd wordt.


...ik log dus niet in met mijn KPN ID van MIJNKPN op het forum.

Dat zou ik ook niet willen. 

Ook ik gebruik een aparte KPN ID om in te loggen op het forum.

Het issue is dat het emailadres in jouw forumprofiel alleen gebruikt wordt voor communicatie vanuit het forum (email-notificaties) en niet om mee in te loggen. 

De inlog is de KPN ID die je voor het forum gebruikt en die kan naar mijn weten niet gewijzigd worden. Je kunt wel een nieuwe KPN ID aanmaken maar die kan dan alleen aan een nieuw forumaccount gekoppeld worden en niet aan jouw bestaande @joop2011.

Ik haak even in! Dit klopt bijna: je kunt wel een nieuw KPN ID aanmaken. En die kan ik dan koppelen aan jouw huidige forumaccount, @joop2011. Alleen het e-mailadres dat jij nu in de ‘persoonlijke opmerkingen’ geplaatst hebt, daar heb je nog geen KPN ID voor aangemaakt, zie ik. Dus dan zou je dat eerst even moeten doen. Dan kunnen wij 'm daarna koppelen aan je huidige forumaccount. 


...ik log dus niet in met mijn KPN ID van MIJNKPN op het forum.

Dat zou ik ook niet willen. 

Ook ik gebruik een aparte KPN ID om in te loggen op het forum.

Het issue is dat het emailadres in jouw forumprofiel alleen gebruikt wordt voor communicatie vanuit het forum (email-notificaties) en niet om mee in te loggen. 

De inlog is de KPN ID die je voor het forum gebruikt en die kan naar mijn weten niet gewijzigd worden. Je kunt wel een nieuwe KPN ID aanmaken maar die kan dan alleen aan een nieuw forumaccount gekoppeld worden en niet aan jouw bestaande @joop2011.

Ik haak even in! Dit klopt bijna: je kunt wel een nieuw KPN ID aanmaken. En die kan ik dan koppelen aan jouw huidige forumaccount, @joop2011. Alleen het e-mailadres dat jij nu in de ‘persoonlijke opmerkingen’ geplaatst hebt, daar heb je nog geen KPN ID voor aangemaakt, zie ik. Dus dan zou je dat eerst even moeten doen. Dan kunnen wij 'm daarna koppelen aan je huidige forumaccount. 

 

Dank je @Marcia_ 

Ik ga het morgen doen en kom er daarna op terug.

Mijn dank is groot.😉


@Marcia_ 

Ik heb hem aangemaakt.

Kan jij hem koppelen?

Mijn dank is groot,

Joop


Hartelijk dank.

Het werkt. 😉


Helemaal top @joop2011 😊