Skip to main content

Kreeg een persoonlijke mail waarbij ik 10 euro korting zou krijgen als ik 24 maanden zou verlengen. Als ik dan echter op de link klik is het in een keer 5 euro geworden ipv 10 euro, dat is pure misleiding 

Ha @KPN trouble, vreemd! Zou je eens screenshots willen plaatsen van wat je te zien krijgt? Zowel in de mail als in de verlengshop? Wel even je adresgegevens etc. wegpoetsen. 
Als je jouw postcode + huisnummer in je profiel wilt zetten, kunnen we je voorbeeld intern doorzetten. Ik zie namelijk dat je niet de enige bent die hier tegenaan loopt!


Ook ik ben enige tijd bezig geweest te proberen dit aanbod te verzilveren. Echter het aanbod van zes maanden € 10,- korting blijkt slechts drie maanden €  5,- korting te zijn. Geen handige geste van KPN!


Ik heb hetzelfde. Geen 6 maar drie maanden, geen €10, maar €5 korting…

 


Ook nu weer….. 2 jaar verlengen, 120 euro korting in eerste jaar. En nog steeds blijkt dat je dan enkel een alternatieve actie van 5 euro kunt aanklikken….. na zoveel maanden heeft kpn het nog steeds niet voor mekaar?? Misleiding wat mij betreft

 


Ha @Le v, welkom! Goed dat je je hier meldt! Zou jij een screenshot willen delen waar dit uit blijkt + jouw profiel invullen met je adres en evt. klantnummer? Dan kan ik er achteraan!


Geachte, bij deze de screenshots. Geboden in de e-mail wordt 12x10 euro. Bij aanklikken wordt enkel 3x 5 euro geboden??? 

 


Ha @Le v, ik heb je laatste screenshot verwijderd i.v.m. de privégegevens die erin stonden. Je adresgegevens heb ik in je profiel opgeslagen. Ik wil nog even een check doen: kan het zo zijn dat je verlengt voor één jaar? Die 10 euro korting geldt alleen als je een verlenging voor twee jaar doet. 


Hallo Marcia, dank je wel voor attente handeling ( verwijdering privé gegevens)

als ik aanklik wordt de mogelijkheid om  2 jaar te verlengen niet geboden/ is niet zichtbaar?! Gr 


als ik aanklik wordt de mogelijkheid om  2 jaar te verlengen niet geboden/ is niet zichtbaar?! Gr 

Heeft u ook op de pc of laptop gekeken? Met een wat groter scherm is die misschien wel zichtbaar. 


hallo Marcia

 

klopt, blijkbaar kun. je met je mobiel niet alle schermen volledig zien. via mijn ipad gaat het wel lukken. (misschien toch handig hier aandacht aan te geven)

 

groeten , dank 


Dat is zeker een goede! Fijn dat je het nog even liet weten én goed om te lezen dat het met de iPad wel lukt!


Reageer