Skip to main content

Heel vreemd kreeg een uur geleden een mail dat mijn account wat via privé rekening ging nu overgezet is naar via KPN factuur. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi, dat klinkt alsof je Netflix via ons hebt geactiveerd. Werkt het nu ook? 


Ja het werkt nu naar behoren. Alleen heb het niet via de link kunnen activeren. Alleen nu nog een vraag of en hoe ik mijn teveel betaalde van Netflix terug krijg. Of hoe zit het?


Als je teveel hebt betaald, doordat de periode bij Netflix nog niet is afgerond en je hebt hetzelfde e-mailadres gebruikt, dan kan je hiervoor contact opnemen met Netflix. Zij regelen dit dan verder voor je. 

Ik wil aan deze kant graag nog even controleren of het activeren inderdaad is gelukt, wil je hiervoor je profiel invullen en daarna een berichtje in dit topic plaatsen? Dan kom ik weer bij je terug. 
 


Ik heb het zo goed als ingevuld om mijn profiel te herkennen. Heb al discussie gehad met Netflix hierover en ik moest daarvoor bij KPN wezen. Heel onvriendelijk waren ze. Ben al sinds 2014 klant.


Dankjewel. Ik kan hier helaas niet zien of het bij ons is geactiveerd, maar als je de activatiepagina niet hebt gebruikt, dan zal dit nog niet het geval zijn. In dat geval kan Netflix je ook nog niet tegemoetkomen, omdat het account bij ons nog niet actief is. Wil je het activeren nog eens proberen, eventueel via een andere browser? 


Ik denk als dit er staat in mijn Netflix account :

Je lidmaatschap is inbegrepen bij KPN, geactiveerd op 16-12-22. Neem contact op met KPN voor factureringsgegevens.

dan ga ik er vanuit dat het gelukt is en ze nog al raar deden dat ik vanaf 16-12-2022 mijn abonnementsgeld tot 7-1-2023 gecrediteerd krijg en nogal bijdehand waren.

Ga ze zo eens bellen, maar mijn abonnement loopt nu via KPN.


Dat klinkt inderdaad wel dat het is geactiveerd! Netflix kan je hier dan verder bij helpen. Hopelijk krijg je nu wel een vriendelijke reactie op je vraag.