Skip to main content

Een tijd geleden heb ik me ingeschreven voor als er glasvezel beschikbaar zou zijn in mijn buurt, dat ik daar een bericht van zou krijgen. Ik heb een paar weken geleden een mail ontvangen waarin kpn mij feliciteerde omdat er glasvezel beschikbaar zou zijn op mijn adres met een mooie aanbieding : 9 maanden internet/tv voor 35 euro. Met een grote groene knop eronder. Ik dacht heee dat klinkt goed, klik op de knop en kom gewoon op de website van kpn waar je max 6mnd korting krijgt. Dus ik dacht laat ik eens bellen. Na een paar minuten kreeg ik iemand aan de lijn, alles uitgelegd maar het kwam niet echt door. Ze wilde mijn  postcode weten en geboorte datum. Ik zei dat ik geen klant ben maar wel wilde worden, en waarom ik nergens die aanbieding terug kon vinden op  de website. Ik moest toch mijn gegevens geven omdat ze anders niks voor me kon doen. Na wat twijfel toch gedaan, en toen zei ze dat het nergens bekend was en dat de aanbieding verlopen was. Volgens mijn email loopt die aanbieding tot 23 september. Toen zei ze dat ze dat weer moest activeren maar dat moest een collega doen. Of ik ff wilde wachten. Na 30 minuten in de wacht gestaan werd de verbinding verbroken. Misschien is er hier iemand van kpn die mij wel wil helpen, of in ieder geval wat uitleg kan geven of die aanbieding nou wel of niet bestaat. Alvast bedankt.

 

@pox Welkom op het forum. 

Wat lastig dat het niet lukt om in te gaan op het aanbod. En ook dat het met de klantenservice niet gelukt is om er uit te komen. 

Hoe is de situatie precies? Heb je op dit moment een abonnement van KPN via de koperlijn en krijg je binnenkort glasvezel? 

Of ben je op dit moment nog geen klant en heb je dit aanbod ontvangen? 

Zou je ook je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 

Dan kan ik je gegevens er bij proberen te zoeken wanneer nodig. 


@Rutger_  bedankt voor de moeite maar ik heb al via een andere weg een soortgelijke deal.

Ik was dus geen klant. Gewoon informatie over een aanbieding vragen is blijkbaar teveel gevraagd voor de klantenservice. Ik heb via een prijsvergelijker een aanbieding voor 50% korting voor 6mnd en daarna 52,50 euro voor 1gb internet. Komt op hetzelfde neer. Alle spullen al binnen en geinstalleerd, alle lampjes branden groen en als mijn abbonement 1 september ingaat krijg ik hopelijk mijn ip adres zodat alles gaat werken.