Skip to main content

Ik krijg een email van KPN met:
Verleng je internetabonnement met 2 jaar en krijg 12 maanden 7,50 korting. 

Ik wil deze korting graag hebben. 

Als ik via een PC op deze verleng link klik krijg ik alleen 3 maanden 5 euro korting te zien, als ik dit via de MIJNKPN app doe dan krijg ik 6 maanden 7,50. Als ik de klantenservice bel weten ze niks?

 

Iemand een idee?

Kijk ook eens wat de nieuwste abonnementsvorm u kost. Vaak zat is dat nog goedkoper. 

Want het aanbod wat u nu ontvangen heeft is het verlengen van uw oude abonnement. Uw oude abonnement wat al meerdere jaren achter elkaar elk jaar via de inflatiecorrectie steeds duurder is geworden. 

Als u het abonnement omzet naar de nieuwste abonnementsvorm, dan begint u weer "onderaan op de ladder" om het zomaar te zeggen.

Heeft u tv?

Bij het verlengen van uw oude abonnement behoud u ook uw oude tv ontvangers. En u heeft daarbij dan geen recht op de nieuwe TV+ ontvangers. Als u dus voor 2 jaar verlengt zit u weer 2 jaar vast aan de oude tv ontvangers. 

Als u het abonnement omzet naar de nieuwste abonnementsvorm, dan krijgt u meteen de nieuwe TV+ ontvangers. 


Hallo @MrMX ,

Heb je in MijnKPN wel gekozen voor twee jaar verlenging? 
 

Want bij één jaar verlengen, is de korting lager. 


Nog goedkoper kun je uitkomen door een andere link te volgen:  
 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 


Hai @Noordzee 

 

Thnx voor je snelle reactie, jazeker kies ik in de MijnKPN app 2 jaar.. dan nog is het afwijkend van wat er in de email staat. De app geeft me 6 maand 7,50 bij 2 jaar, de email zegt 12 maand 7,50?

Dit is wat ik krijg als ik klik op “pak je korting” 


Wellicht doe ik iets fout?


Je doet niets fout, maar het klopt gewoon niet. 

 

Mijn advies: klik op de link in mijn tweede reactie. Dan kom je nog goedkoper uit. 


@Noordzee het is met niet duidelijk hoe ik daar goedkoper uit ga zijn? Ik heb al KPN TV+ enzo, 


Ik hoop dat ik binnenkort ook zo'n mailtje zal ontvangen voor mijn Hussel abonnement.


@Noordzee het is met niet duidelijk hoe ik daar goedkoper uit ga zijn? Ik heb al KPN TV+ enzo, 

Ok. Dan is mijn vorige reactie niet van toepassing. 


Welkom op de community @MrMX, het is wel raar dat je een andere actie in beeld krijgt als je op de link klikt. Zijn er geen andere opties te zien als je verder naar beneden scrolt? Zoals Noordzee al zei kan de korting verschillen met de duur van het contract, maar als je maar 1 optie te zien krijgt heb je weinig keuze.


Hai @Jasper van KPN ,

 

In de email die ik kreeg staat 12 maanden 7,50 korting maar als ik klik blijven er nog maar 6 van over 😉 mooie marketing truuk?

 

ik hoor het van je.. 

grtjs


Nee, dat zou geen truc zijn hoor. Die 5 euro die je ziet staan nadat je geklikt hebt is ook 6 maanden minder dus? Het klinkt als een hele andere actie. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik navraag doen waarom je daar een verschil tussen ziet. Via deze weg kunnen we zelf geen aanbiedingen doen, maar we kunnen het wel verduidelijken.


@Jasper van KPN → done.. gegevens volledig… 

grtjs


Dank je @MrMX! Ik heb navraag gedaan voor je. Als ik er een terugkoppeling op heb laat ik het hieronder weten.


Ik heb een terugkoppeling @MrMX, heb je jouw abonnement toevallig recent gewijzigd? Het lijkt er namelijk op dat je daardoor een ander aanbod in beeld kreeg. Ik zeg het bewust in de verleden tijd, want dat wordt voor je aangepast 🙂 Als je morgen in de loop van de dag opnieuw op die link klikt, zal je de 12 maanden 7.50 te zien krijgen.


ja, @Jasper van KPN dat klopt.. ik heb een extra kids abonnement erbij.. dus idd een wijziging.. dat klopt… maar ik denk niet dat ditvan invloed was op deze aanbieding?

Dank iig voor de terugkoppeling!


Het kids abonnement is mobiel, dus dat zou hier geen invloed op hebben. Mogelijk was het iets anders, wat het ook was, je zult het juiste zien staan vandaag 😁


Reageer