Skip to main content

Hallo,

 

Ik krijg een mail van jullie met annulering overstap naar je nieuwe provider.

Nu komt morgen hier de monteur alles aansluiten en dan zou de nieuwe partij mijn kpn abbonement opzeggen.

Graag kom ik in contact en wil ik graag inzicht in de communicatie onderling hierover.

Is dit een kpn callcenter truc of ????

 

Ben benieuwd!

 

mvg

 

Hoi @reinder man 
Je kunt dit beter even met KPN doornemen, bel het gratis nummer 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Gesloten op zon- en feestdagen


Voor nadere info kun je gratis bellen met 0800 0402 @reinder man .

Dit is een consumentenforum en geen helpdesk van KPN.

 


Hallo @reinder man , maak je bij de nieuwe provider gebruik van de overstapservice?

Dan is de nieuwe provider jouw aanspreekpunt. Zij sturen de overstap aan en zeggen uit jouw naam op bij KPN. Neem contact op met hen om uit te vinden wat er aan de hand is.


Ja ik maak gebruik van de overstapservice.

maar ben benieuwd waar dit weg komt!  andere provider neem ik ook contact mee op.

 


Ik lees uit het verhaal van @reinder man dat hij de overstap van KPN naar elders juist geannuleerd heeft en geen raad weet met de mail van KPN @RBxx 


Dat lees je dan verkeerd! ik heb zelf niks gedaan en maak gebruik van de overstapservice dus de tegen partij heeft of dit opzeggen geannuleerd of ……….

 


Dat lees je dan verkeerd! ik heb zelf niks gedaan en maak gebruik van de overstapservice dus de tegen partij heeft of dit opzeggen geannuleerd of ……….

 

Oké @reinder man , dan even bellen met de andere provider over het hoe en waarom.

 


Ik lees dat anders @Nomen Nominandum . Morgen komt de monteur (van de andere provider) om hun apparatuur aan te sluiten, dus het mailtje van KPN verbaast de topicstarter. Hij heeft de overstap niet geannuleerd. Vandaar mijn advies aan hem om te bellen met de andere provider.


Het is me nu duidelijk @RBxx 


Er wordt gebeld dank hier mag een slotje op!


Er wordt gebeld dank hier mag een slotje op!

Ik hoop dat het allemaal duidelijk is geworden en dat je nu aangesloten bent door je nieuwe provider!