Skip to main content

Ik kreeg een mailbericht dat iemand op mijn adres een abonnement had opgezegd. Dat is niet waar Ik zou niet weten wie 

Datum en tijdstip:24 april 11.12 Ik wil mijn voordelen van  het mobiele nummer behouden
U kunt U verklaren hoe dit zit Hoogachtend

Admin: privégegevens verwijderd uit openbare post

Hallo @J.Bles , welkom.

Om te beginnen: het is niet handig om jou gegevens hier zo openbaar te plaatsen. Ik adviseer dan ook jou bericht via de drie puntjes onderaan te bewerken en de prive gegevens weg te halen. Je kunt ze vervolgens wel toevoegen aan je forum profiel, dan zijn ze alleen maar voor de moderators zichtbaar.

Verder is het het beste en snelste om hier morgen ochtend rechtstreeks met de klantenservice over te bellen. Dit kan via de gratis nummer 0800 0402. Anders zal een moderator dit berichtje hier ook oppakken, maar dat kan door de drukte een aantal dagen gaan duren.


Hoi @J.Bles, welkom bij ons op het forum. Bij zo'n bericht is het het belangrijkste om het zo snel mogelijk te bekijken wat er aan de hand is. De snelste manier daarvoor is ons nummer zoals Joris al noemt. Heb je via die weg al contact gehad en is het daarbij duidelijk geworden?