Skip to main content

Krijg deze mail:

 

Je was laatst ingelogd in MijnKPN of je hebt contact gehad met een van onze medewerkers. Het kan ook zijn dat wij in verschillende systemen verschillende gegevens van je hadden. Controleer alsjeblieft of we nu de goede gegevens van je hebben.

Je persoonlijke gegevens aanpassen? 
In MijnKPN kun je je telefoonnummer, e-mailadres en/of rekeningnummer aanpassen. Ga naar de MijnKPN app en log in. Je klantnummer is… enz.

 

Kreeg deze mail vanochtend wel 8 keer.Tevens met e-mailadres waar ik veel eerder mee geregistreerd sta. 
Tevens staat mijn mobiele nummer erbij die ik al maanden geleden verwijderd heb in mijn profiel.

Wat is er aan de hand?

Hallo @Bertdd , er was vanmorgen een storing van MijnKPN in een achterliggend systeem.

Zie dit topic:

Eén van de verschijnselen was het versturen van (meerdere) mailtjes over wijzigingen. Ook niet kunnen inloggen en andere rare problemen traden op. Inmiddels is deze storing verholpen.


Ok maar blijft dat ik mijn telefoonnummer al vele maanden geleden al lang verwijderd heb in mijnkpn en dat dit wel in de e-mail stond die ik vanochtend kreeg. Dat staat dus erg in een ander systeem van kpn. Waarom is dat niet verwijderd in dat andere systeem?


Graag een antwoord en oplossing.


Een reactie van een KPN medewerker komt meestal binnen 1-2 dagen. 


8 keer dat bericht krijgen is wel een beetje veel van het goede @Bertdd. Als je in MijnKPN kijkt zie je dat bewuste nummer niet meer staan dus, maar je ziet 'm nog wel in de mail met contactgegevens staan? Het kan dan zijn dat het als een contactnummer is opgegeven, daarbij wordt niet gekeken of het nummer ook actief is bij ons aangezien contactnummers ook bij andere providers actief kunnen zijn.

Staat dat nummer er bij de contactgegevens in MijnKPN, of staat daar voor jou een ander nummer?

Op je forumprofiel zie ik geen gegevens staan, daardoor kan ik nog niet meekijken. Als je die volledig invult en een seintje geeft kan ik er ook een blik op werpen.


Ik voel er weinig voor om mijn gegevens te delen op het forum in mijn profiel.  Ik heb geen nummer staan in mijn kpn profiel. Dat andere providers mijn nummer zouden hebben zoals je aangeeft kan zijn. Maar dan is dat vreemd dat die dat met jullie delen. Welke systemen in kpn kunnen nog meer mijn nummer opslaan? Dan kan ik daar contact mee opnemen.


In je profiel zijn de gegevens afgeschermd als je het in de vakjes zet waar 'Privé’ bij staat, dan is het alleen voor jou en ons moderators te zien. Zonder gegevens kunnen wij niet met je meekijken. Als je de gegevens niet op je profiel wilt zeggen kan je ook bellen met 0800-0402, een collega kan dan met je meekijken, hij/zij zal daarvoor ook gegevens nodig hebben.

Andere providers geven geen gegevens aan ons, wat ik bedoelde is dat een klant zelf een contactnummer opgeeft en dat daarbij niet gekeken wordt of het nummer actief is of bij welke provider het nummer is. 


Ok hoor en dank voor de moeite. Heb even nagekeken en sta waarschijnlijk bij de afdeling facturering enz. nog in een systeem waar mijn telefoonnummer in staat. Dit denk ik omdat mijn factuur gericht is aan een oud e-mailadres oook. Waarschijnlijk loopt het niet allemaal synchroon met mijnkpn, kpn netwerk en facturering dus. 


Als de gegevens in MijnKPN niet kloppen en je ze daar aanpast, horen ze in alle achterliggende systemen ook aangepast te worden. Aangezien je de gegevens niet op je profiel wilde zetten kan je daar het beste voor bellen met onze klantenservice, zodat zij dit met je kunnen bekijken.