Skip to main content

Ik heb het zelfde probleem als BrianT2 heeft gehad en hetzelfde antwoord, ook mij lukt het niet om het weer ruikbaar te krijgen. Kunt u mij helpen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

Wat moet ik nu scgrijven?


Wat moet ik schrijven?

 


Ik stop dan maar om dat ik geen antwoord krijg. Bedankt.


Beste @NicolaasPeter 

Welkom op het forum van KPN.

Op het forum kan het even duren voordat u antwoord terug krijgt, het is dus geen “live chat” waarbij je direct in contact staat met een medewerker.

Ik snap dat u hulp wenst bij het wijzigen van het e-mailadres waarop u de maandelijks facturen ontvangt, dit kunt u volledig zelfstandig regelen binnen uw Mijn KPN account.
Hierbij het stappenplan:

  • Log in, met uw inloggegevens op Mijn KPN (vanachter een normale computer)
  • Bent ingelogd, klik dan bovenaan op Profiel
  • Daarna komt u op het overzicht van inloggegevens en administratieve gegevens
  • U zit dan in het linkerkolom onder uw eigen naam en telefoonnummer, uw e-mailadres staan.
  • Klik op het e-mailadres dat gewijzigd moet worden, en u komt op het veld waar u een nieuwe (actuele) e-mailadres kunt invullen.
  • Bevestig dit mij uw wachtwoord van Mijn KPN (KPN ID) en hij wordt opgeslagen.
  • Vanaf dat moment krijgt u alle facturen naar het opgegeven e-mailadres. 

Lukt het u niet zelf om het e-mailadres te wijzigen, dan kunt u altijd nog telefonisch contact opnemen met de klantenservice van KPN, via het gratis telefoonnummer 0800-0402.


Reageer