Skip to main content

Twee weken geleden kreeg ik telefonisch van een KPN medewerker te horen dat ik het verhaal moest mailen naar bewijsstuk@kpn.nl. Dit heb ik gisteren gedaan, maar ik krijg de mail nu terug. Iemand enig idee waar ik het verhaal wel naar kan mailen?

Hallo @Odnamra ,

De e-emailadressen van KPN eindigen normaal gesproken op .com 

Geen idee of het e-mailadres bestaat, maar je zou bewijsstuk@kpn.com kunnen proberen. 


Hoi! Ja ik vroeg nog aan haar tijdens het gesprek, “echt .nl?” En ze zei ja. Ik heb het ook vanochtend nog geprobeerd met .com, maar dat werkt helaas ook niet. :-(


Ok @Odnamra ,

Je kunt een bijlage ook via de website uploaden: 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

 


Ja het ding is, het ging niet eens om een bijlage of bewijsstuk. Maar om een andere case en ze gaf aan dat ik het verhaal naar dat e-mailadres moest sturen. Ik lees nu meer op dit forum dat mensen dat e-mailadres kregen na telefonisch contact en dat het gewoon niet werkt. Apart 🤣


Dat is inderdaad wel vreemd @Odnamra. Waarvoor diende het bewijsstuk dan exact? Ging het om een opzegging, emigratie of een factuur? Of toch wat anders?


Dat is inderdaad wel vreemd @Odnamra. Waarvoor diende het bewijsstuk dan exact? Ging het om een opzegging, emigratie of een factuur? Of toch wat anders?

Hoi Remco! Het ging erom dat ik belde voor problemen met de media box, daarna heeft de medewerker mij gewezen op dat hij mij kon verlengen (ik zit al 100 jaar bij KPN) en ik dan een nieuwe media box zou ontvangen en ik dan per maand ook nog eens minder kwijt zou zijn. Wat hij daar niet bij vertelde is dat mijn gratis Spotify, wat ik al jaren heb, verloren zou gaan en ik nu elke maand extra abonnementskosten heb voor Spotify. Dit is het even in het kort. Maar dat heb ik dus uitgebreid op de mail gezet (de telefonische medewerkster gaf aan dat ik dat zo moest doen en dus naar bewijsstuk@) en die komt nu maar niet aan.


Dat is inderdaad wel vreemd @Odnamra. Waarvoor diende het bewijsstuk dan exact? Ging het om een opzegging, emigratie of een factuur? Of toch wat anders?

 Maar dat heb ik dus uitgebreid op de mail gezet (de telefonische medewerkster gaf aan dat ik dat zo moest doen en dus naar bewijsstuk@) en die komt nu maar niet aan.

 

@Odnamra 

Het kan dan toch ook op deze manier ? : 

 

 

  


Ik zou je dan ook willen adviseren om het advies van Noordzee op te volgen @Odnamra en het online formulier in te vullen om je verhaal te doen.


Ik zou je dan ook willen adviseren om het advies van Noordzee op te volgen @Odnamra en het online formulier in te vullen om je verhaal te doen.

Hoi Remco! Dat heb ik geprobeerd, maar de mail is te lang voor het aantal tekens wat je via dat formulier kan invullen. Dus dat is allemaal weer een beetje lastig. Is er niet gewoon een e-mailadres waar ik naar toe kan mailen?


Nee, helaas.