Skip to main content

Recent ben ik overgestapt naar KPN. Ik heb daarom ook en KPN mail adres aangemaakt. Deze is inmiddels ook geregistreerd in mijn KPN. Echter krijg ik de volgmailtjes voor topics nog steeds op mijn oude mailadres.

 

Waar kan ik instellen dat deze volgmailtjes ook op mijn nieuwe mailadres binnen gaan komen?

Ik neem aan dat je de emailnotificaties van berichten op het forum bedoelt, klopt dat?

Wat is het emailadres van de KPN ID waarmee je inlogt op het forum?

Je kunt in mijnKPN het emailadres wijzigen.


@wjb Dat klopt, die bedoel ik. In mijn KPN staat reeds mijn nieuwe mailadres. Maar toch blijven die notificaties op mijn oude mailadres binnen komen. En dat wil ik graag veranderen. 


Dan hoop ik dat een moderator van kpn zal reageren immers ik heb een donkerbruin vermoeden dat de wijziging van het emailadres van de KPN ID niet automatisch doorloopt naar het forum.

En helaas is er binnen het forum geen mogelijkheid om het te gebruiken emailadres te beheren.


@wjb Oké, dank je wel voor je snelle reactie 👍


Dan hoop ik dat een moderator van kpn zal reageren immers ik heb een donkerbruin vermoeden dat de wijziging van het emailadres van de KPN ID niet automatisch doorloopt naar het forum.

En helaas is er binnen het forum geen mogelijkheid om het te gebruiken emailadres te beheren.

yep!

Hoi @Gertjan Woudenberg, ik kan hem wel voor je aanpassen! Kun je in je profiel bij “persoonlijke opmerkingen” het gewenste mailadres neerzetten en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi @Thomas . Ik heb het mailadres vermeld bij persoonlijke opmerkingen. Ik heb tevens mijn klantnummer vermeld. Bedankt voor je hulp.


Ik heb hem voor je aangepast @Gertjan Woudenberg


Het werkt. Dank je wel 😃👍


@Thomas ik zou ook graag mijn e-mailadres voor notificaties van het forum willen wijzigen. Ik heb het gewenste e-mailadres in mijn profiel bij “persoonlijke opmerkingen” geplaatst. Alvast bedankt!


@Een-of-andere-gast aangepast!


@Thomas,

Ook ik zou graag mijn e-mailadres voor notificaties van het forum willen wijzigen. Ik heb het juiste e-mailadres in mijn profiel bij “persoonlijke opmerkingen” geplaatst. Alvast bedankt!
 


@srna513006 aangepast!