Skip to main content

Klantnummer: ***

 

Op 27 maart krijg ik een mail dat het mailadres is gewijzigd, dit is NIET doorgegeven, volgens u wordt dit gewijzigd in ***@hotmail.com maar dit moet blijven ***@hotmail.nl dus NIET wijzigen, ook is telefonisch doorgegeven dat dit contract voortaan door M. de Ruiter (voorheen Stam) betaald wordt en ook op haar naam staat, SVP WIJZIGEN!!!!! (ivm hersenletsel kan dit niet op een andere manier, reeds doorgegeven).

 

Met vriendelijke groet,

 

de Ruiter, *** *** te ***

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hoi @Monique de Ruiter. Welkom op het KPN Forum. Wat vreemd dat het contact e-mailadres is gewijzigd. Ik help je graag verder hierin. Wil je ter verificatie de laatste drie cijfer van jouw bankrekeningnummer (dat bij ons bekend is) achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor jouw wijzigen in onze systemen. 


Antwoord op uw vraag is ***. (persoonlijke opmerkingen kan ik niet vinden!)

 

  1. de Ruiter

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het contact e-mailadres zojuist gewijzigd. Je ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging. 😊


Heb de mail ontvangen en er klopt wederom niets van, dinsdag wordt e.e.a. geregeld via het gemeente huis zodat ik woensdag met alle juiste gegevens naar een KPN winkel ga, dit is m'n laatste hoop!!!

 

  1. de Ruiter