Skip to main content

Ik wil ook een betalingsregeling treffen. Kan er contact worden op genomen met me?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Dag Rody1985

Een betaalafspraak kan je maken via de website → Betaling uitstellen met betaalafspraak | KPN

Daar kan je een afspraak maken om de laatste factuur maximaal een maand na de factuurdatum te betalen. Lukt het daarmee niet, bel dan morgen met KPN via 0800-0402 en vraag naar “Collections”. Die afdeling kan bepalen wat er mogelijk is. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.30.


Dag Rody1985

Een betaalafspraak kan je maken via de website → Betaling uitstellen met betaalafspraak | KPN

Daar kan je een afspraak maken om de laatste factuur maximaal een maand na de factuurdatum te betalen. Lukt het daarmee niet, bel dan morgen met KPN via 0800-0402 en vraag naar “Collections”. Die afdeling kan bepalen wat er mogelijk is. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.30.

 

Er staat dat er geen betaalafspraak mogelijk is. Ik wil een betalingsregel8ng. In mijn abbonoment zitten de kosten van de WiFi versterkers. Ik heb 2 openstaande facturen. Graag contact met mij opnemen. Ik heb geen mogelijkheid om te bellen alleen emailen


Die moderatoren hier in het forum kunnen helaas hierbij niks voor jou betekenen @Rody1985 . Ze hebben daar gewoon ook die mogelijkheden niet voor. Dus hiervoor zou je toch echt met 0800-0402 moeten bellen en na de afdeling "Collections" moeten vragen zoals eerder door RBxx al verteld. Dit is trouwens een gratis nummer, die zou je dus ook moeten kunnen bereiken als het beltegoed/de belminuten op zijn en je verder niet kunt bellen.