Skip to main content

In mijn instellingen heb ik zover ik weet alle papieren post uit staan. Toch ontving ik tot mijn verbazing via de post een flyer betreffende een gratis upgrade van 100 naar 200 Mb.

Een paar dagen later een soortgelijke melding via email.

Daarna wordt het nog vreemder er komt gisteren een email met de titel "bevestiging van uw wijziging". In dat bericht de zin : "U ontvangt nog een aparte e-mail met extra informatie over uw bestelling"

In dat emailtje getiteld " Informatie over uw wijziging" ontbreekt elke vorm van informatie alleen mijn klantnummer staat hierin. Geen bijlagen helemaal niks, alle details stonden al in het bericht betreffende de bevestiging.

 

De upgrade is verder goed gegaan zonder zelf de Box 12 uit te moeten zetten meet ik de beloofde 200 Mb.

Mij gaat het dus om de papieren post die in mijn ogen onterecht is verzonden, het bericht via email was voldoende. En de vreemde nutteloze email die geen extra informatie bevat.

Vreemd, ik heb verder geen signalen in deze richting gekregen en dit lijkt me dan inderdaad wat dubbelop. Ik zal dat intern terugkoppelen. Dank voor het delen! Het afmelden van de post is trouwens vrij uitgebreid. Dat kan in MijnKPN onder privacy instellingen, en dan per abonnement maar ook nog een keer overkoepelend. Ik zou dat nog even nalopen.  


Dank voor de terugkoppeling ik had bewust alles na gelopen, maar zal dit nogmaals doen. 


Het was ook meer een opmerking voor eventuele toekomstige meelezers hoor 🙂 .Â