Skip to main content

Hoi. 

 

 

Mijn abbonnement is per 4 november op zijn einde. Ik kreeg vandaag een factuur voor de termijn 1-11 t/m 30-11 van 39 euro. Hiervan zaten nog 5 euro toestel kosten. Die 5 euro zijn m.i. terecht, maar de rest niet. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice, die aangaf dat er in een ander programma nog een terug betaling van 30 euro staat. Het verhaal is dus nu: ik moet 39 euro betalen en ik krijg dan wanneer god het mag weten 30 euro terug. Ik heb uitgelegd aan de man aan de telefoon dat ik geen bank van lening ben en ik niet voornemens ben in deze financiëel moeilijke tijden de KPN een beetje te gaan zitten spekken met bedragen waar het geen recht op heeft. Dus: of ie komt met een kloppende factuur, of ik storneer het bedrag op 29 november en dan wacht ik tot jullie het op een juiste manier hebben opgelost. 
De man aan de telefoon was het overigens met mij eens. Ik heb twee jaar geleden ook al gezeur gehad over een zelfde soort onderwerp; dus er is in 2 jaar niets veranderd en ook de reden waarom ik overstap.  Ik had al begrepen dat facturen aanpassen niet lukt, maar dat is niet mijn probleem. Dat is het probleem van de KPN. Ik kan geen begrip opbrengen voor regide geregelde bedrijfsstructuren, ik vind dat geen service naar de klant.

 

Groet,

Koen

Hallo @KoenC ,

Dit is wel hoe het werkt, Niet alleen bij KPN , maar ook bij heel veel andere bedrijven.

Mijn advies is om gewoon te betalen, die restitutie gaat echt wel komen.  

 

Ga je bv storneren, dan haal je jezelf een hoop problemen op de hals.En daar wordt je ook niet vrolijk van.