Skip to main content

Ik heb bij het aangaan van mijn abonnement bij KPN te horen gekregen van de KPN medewerkster dat de eenmalige aansluitkosten zouden worden gecrediteerd. Zij heeft dit ook genoteerd destijds. Echter zijn deze op de factuur wel in rekening gebracht en ook niet gecrediteerd op de volgende factuur in sept. Ik heb toen wederom gebeld met KPN en een aardige heer van KPN gaf aan dat hij het inderdaad genoteerd zag staan, maar alleen de medewerkster waarmee ik het had afgesproken kon dit doorvoeren, zie hij. Hij zei daarop dat ik binnen enkele dagen zou worden teruggebeld. Dit is nu al enkele weken geleden en ik probeerde zojuist weer te bellen met KPN, maar de wachttijd is zo'n 11 minuten. Maar niet op gewacht, wellicht lukt het via deze weg.. Graag alsnog mijn eenmalige administratiekosten crediteren, zoals beloofd. 

Beste @DvML, welkom! Ik kijk graag met je mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je adres, 06-nummer en evt. klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag.