Skip to main content

Op de website wil iets aanvragen/aanpassen, echter wordt er gevraagd naar de betaalcode, deze heb ik niet meer. 

De code die ik gebruik bij het aanpassen van abonnementen op tv pakt hij niet.

Na checken blijkt het een 9-cijferige code te moeten zijn? Het is niet mijn klantnummer.

Wat moet ik doen? 

Hallo @Dvdw_w op wat voor website wil je iets aanpassen, dat je daarvoor een betaalcode nodig hebt?

 


@JanD Ik wil een eenmalige betaalafspraak instellen. Ik kom oorspronkelijk van Telfort, is dat misschien de issue ?


Hallo @Dvdw_w , nee hoor dat maakt niet uit, valt ook onder KPN.

Begrijp ik goed dat je met KPN een betaalafspraak hebt gemaakt, daarvoor een link hebt gekregen om bijvoorbeeld met Ideal te betalen en dat dat niet lukt?

Wat voor (fout)melding(en) krijg je dan, als je dat probeert?

 


@JanD Nee, ik heb nog geen betaalafspraak gemaakt. Dat probeer ik juist te doen op de website 🙂

Maar er wordt dan gevraagd naar een zogeheten betaalcode, en die heb ik niet meer.

Ook niet in de mail of bij de post gevonden. 

Anders bel ik morgen wel naar KPN. 


@Dvdw_w  Heb je al een betaalherinnering ontvangen?

Als het goed is staat daarin de betaalcode. Daarmee kan je inloggen in de betaaltool → https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaal.htm

Daar kun je alles regelen rondom het betalen van je factuur.

Je kan ook morgen bellen met KPN via 0800-0402. Vraag naar de afd. Collections, bereikbaar tijdens kantooruren.