Skip to main content

In december had ik een order geplaatst met ingang 6 april. In maart had de klantenservice per ongeluk de order geannuleerd. Er is toen een nieuwe ingeschoten maar omdat dat te dicht bij de datum van overgang lag was de overstapservice niet meer mogelijk. Omdat ik van XS4ALL kom zouden er geen €25 kosten worden berekend. En jawel....toch staan ze er op. Zojuist na 3 kwartier in de wacht met de klantenservice de verbinding verbroken en de chat is niet online. Kan een moderator dit oppakken en corrigeren?

Toch maar ff een schopje..


Met een dosis geduld toch de klantenservice maar weer gebeld. Lijkt goed te komen. De wachttijd hier liep ook al aardig op 😉


Hoi @SledgehammerNL. Ik heb het even voor je nagekeken. Ik kom inderdaad een vergoeding van de activatiekosten tegen in onze systemen. Ik verwacht dat deze correctie terug te vinden is op de eerst volgende factuur in mei. 


Hoi @SledgehammerNL. Ik heb het even voor je nagekeken. Ik kom inderdaad een vergoeding van de activatiekosten tegen in onze systemen. Ik verwacht dat deze correctie terug te vinden is op de eerst volgende factuur in mei. 

Dat had ik Inderdaad gisteren met de klantenservice besproken. Goed om te lezen dat jij het ook in het systeem ziet staan 👍🏼.