Skip to main content

Goedendag, na het afsluiten van mijn mobiele abonnement is mij toegezegd om de eenmalige kosten te crediteren dit gaat om de aansluitkosten en thuiskopieheffing wat op een bedrag van € 33,83 uitkomt. Dit zou eerst betaald worden op de eerste factuur en vervolgens op de tweede weer gecrediteerd worden. Inmiddels mijn tweede factuur gezien en nog niets gecrediteerd. Meerdere malen proberen te bellen maar op een of andere manier word de verbinding na 15min in de wacht te hebben gestaan verbroken. 

Goedemorgen @T.Donders en welkom hier op ons forum!

Als zoiets is toegezegd, dan moet het uiteraard worden nagekomen. Waar en met wie heb je deze afspraak precies gemaakt? Telefonisch of is dit via bijvoorbeeld de winkel gegaan? En wat is de reden geweest dat deze toezegging precies is gedaan (omdat dit niet standaard is, in principe geldt die thuiskopieheffing voor iedereen en worden daar geen uitzonderingen in gemaakt). Als jij ook meteen je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik je klantdossier er ook eventjes bij pakken en vanuit daar verder kijken. 


Dit is afgesproken aan de telefoon bij afsluiting van abbonement. Als het goed is is dit ook te zien als je het op zoekt, tenminste aan de telefoon kunnen ze het wel terug vinden en na de laatste keer gebeld te hebben zou het geregeld worden alleen zie ik (nog) niet terug op mijn rekening erover.

wat moet ik verder nog aanvullen aan mijn profiel want volgens mij is alles ingevuld? 
 

mvg


Dit is afgesproken aan de telefoon bij afsluiting van abbonement. Als het goed is is dit ook te zien als je het op zoekt, tenminste aan de telefoon kunnen ze het wel terug vinden en na de laatste keer gebeld te hebben zou het geregeld worden alleen zie ik (nog) niet terug op mijn rekening erover.

wat moet ik verder nog aanvullen aan mijn profiel want volgens mij is alles ingevuld? 
 

mvg

Bedankt voor het invullen van je profiel @T.Donders :)

Ik ben meteen voor ja gaan kijken en gelukkig heb ik deze afspraak terug kunnen vinden. Daarom zal ik er voor zorgen dat het afgesproken bedrag (33,83 euro) op je volgende factuur in mindering wordt gebracht!


Goedendag,

fijn dat u het terug gevonden heeft.

echter heb ik mijn factuur pas einde vd maand en van mijn telefoon abonnement pas volgende maand daarom was ook afgesproken het bedrag niet te verekenen maar gewoon te storten. Is dit nog mogelijk? Omdat ik vorige week weer gebeld had en diegene vertelde dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan, die 5 dagen naderen we nu. 
alsnog bedankt voor het meekijken

mvg


Goedendag,

fijn dat u het terug gevonden heeft.

echter heb ik mijn factuur pas einde vd maand en van mijn telefoon abonnement pas volgende maand daarom was ook afgesproken het bedrag niet te verekenen maar gewoon te storten. Is dit nog mogelijk? Omdat ik vorige week weer gebeld had en diegene vertelde dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan, die 5 dagen naderen we nu. 
alsnog bedankt voor het meekijken

mvg

Ai, dan moet ik je helaas teleurstellen, het spijt me @T.Donders. De mogelijkheid om bedragen terug te storten op iemands rekening hebben we hier niet, de enige manier waarop we zoiets kunnen realiseren is door dit met de factuur te verrekenen. Ik betreur het daar je hierover verkeerd bent geïnformeerd :( 


Ah dat is idd erg jammer en verkeerd geïnformeerd dan moet ik toch mijn volgende factuur afwachten. Word dit dan verrekend met mijn internet abbo die ik volgende week krijg of telefoon abbo die ik pas volgende maand krijg? En hoe word dit dan verrekend want mijn bedrag is 23,50. Mvg 


Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op de factuur van je mobiele abonnement. Dat zou betekenen dat het in dit geval een zogenaamde 'creditnota' wordt, wat betekent dat je geld van ons krijgt wanneer het maandbedrag 23,50 euro is @T.Donders :)