Skip to main content

Ik heb een week geleden alvast een nieuwe abbo aangeschaft via de telefoon en mij is toen verteld dat ik helemaal geen eenmalige kosten hoef te betalen en ook geen aansluiting. Nu krijg ik een mail om te kiezen wanneer ik mijn telefoon wil, maar dan zie ik erbij staan eenmalige kosten €57,83. Wat kan ik doen om te zorgen dat ik dit niet betaal zoals de afspraak was. Nu moet ik bij het in ontvangst nemen €24 betalen en de rest via factuur.

Hallo @AliasKing even bellen met 0800 0402, ik weet niet of de betreffende afdeling er vandaag is, anders maandag even bellen.

Succes.


Hallo @AliasKing even bellen met 0800 0402, ik weet niet of de betreffende afdeling er vandaag is, anders maandag even bellen.

Succes.

Ja ik zal even kijken want het lijkt ook steeds moeilijker te worden ze te bereiken. Het gaat om een mobiel abonnement voor de iphone 13. Ik hoop dat ik z.s.m ze te pakken krijg en het geregeld wordt. Het was een van de redenen waarom ik voor kpn gekozen heb. ;P

 


Hallo @AliasKing, welkom op het KPN Forum!

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad of kan ik je nog ergens bij helpen?

Als je mijn hulp nog nodig hebt: Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN? Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef even een seintje als je dit gedaan hebt.