Skip to main content

heb abonnement op digitenne afgesloten met als aanbod : de eerste 6 maanden korting van €5,00 per maand. op mijn eerste faktuur zie ik deze korting niet toegepast . hoe wordt deze korting toegepast ?

dick koelewijn

Welkom op het forum @digitenne korting! Deze korting hoort gewoon op de factuur naar voren te komen. Wil je bevestigen dat je deze hebt ingezien?

En wil je ook nog bevestigen dat de korting op de bevestiging van je bestelling staat?


ik heb de eerste faktuur ontvangen en daarop is de korting niet verwerkt, abonnement staat er op voor €18  per/maand


@digitenne korting wil je nog bevestigen dat je op de overeenkomst de korting wel hebt staan?

Als dat zo is, vul dan je profiel in. Laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik voor je waarom de eerste factuur niet klopt. 


profiel is ingevuld


@digitenne korting ik heb voor je gekeken. Ik zie op de orderbevestiging van 27-09-2022 geen korting staan. Daarom is het ook juist dat die niet op de eerste factuur staat.

In je eerste bericht gaf je aan dat je een abonnement hebt afgesloten met korting. Op welke manier heb je dit afgesloten? Via welk kanaal?


geen idee , denk gewoon gegoogled , ik zag toen de aanbieding :  eerste 6 maanden korting en heb daarop mijn  abonnement op aangegaan en gebaseerd .


@digitenne korting heb je eventueel een KPN internet en tv abonnement? Dan kan je Digitenne daarmee combineren en betaal je alleen 5 euro per maand voor de ontvanger.

Verder kan ik in dit geval helaas niks doen om de korting alsnog voor je in orde te maken. Het abonnement is precies zoals aangegeven op de orderbevestiging.